יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

"מוארת דרך האור" מאת דפנה ביסמוט


ספר חדש על דרך האור לעולם הנשמות:

"מוארת דרך האור" מאת דפנה ביסמוט


                                                
"מוארת דרך האור" מאת דפנה ביסמוט חושף בפני הקוראים עולם נסתר ומסקרן שמתאר את עולם הנשמות, תהליכים רוחניים משמעותיים, והקשר למדריכים הרוחניים. הספר, בהוצאת "ספרי ניב", מציג את מסעה הרוחני המרתק של המחברת דפנה ביסמוט ואת שלבי התפתחותה הרוחנית כסיפור עתיר דמיון ויצירתיות. זהו מסע של גילויים, תובנות ותשובות שכל אחד ימצא בו תהודה במסע אל "דרך האור".

מאוריה, דמות מסתורית ששייכת לדור קדום של מטפלים רוחניים, שינתה את חייה של המחברת מקצה אל קצה. מאוריה הפכה למורה הרוחנית שלה וחשפה בפניה סוד רוחני מדהים על "דרך האור" והובילה אותה לייעוד חדש בחייה. הספר מתאר את התפתחותה הרוחנית של המחברת ברבדים שונים: הרובד הראשון הוא הדיאלוג בינה לבין מַאוֹריָה מדריכת האור שלה; הרובד השני הוא הקשר הרוחני בינה לבין המדריכות הרוחניות שלה שליוו אותה לאורך הלמידה וההתפתחות שלה בעולם הממשי; הרובד האחרון מתאר את הקשר בין נשמתה לנשמות מטופליה, שחוו ייעוד רוחני ושינוי בחייהם באמצעות "שיחות האור".

הספר מיועד לכל אחד ואחת. הקוראים ייחשפו למידע על החיים לאחר המוות, התנהלות בזוגיות קרמתית, עולם הנשמות ועוד. תחילה, ייהנה הקורא מסוג של הרפתקה רוחנית וסיפור מרתק. הקורא יחווה את העולם שמעבר, יילמד מהי נשמה ומהם גלגול נשמות, תקשור ומסע רוחני. הקוראים יחושו מעין חוויה רוחנית, חלקם יזדהו עם הספר ויחוו רוגע והבנה שחוויותיהם אינן פרי הדמיון, אלא חלק ממסעם הרוחני. קורא שמחובר לעולם הרוח, יחווה מסע רוחני בדומה למדיטציה רוחנית. בסוף הספר נמצאים הסברי מושגים ואינדקס קריסטלים שמופיעים בספר.

דפנה ביסמוט (54), נשואה לעופר ואם לארבעה ילדים, תושבת גן יבנה. היא ידועה בשם "מלכת החלומות", זכתה להפוך חלום לדרך חיים המאירה את דרכם של רבבות אנשים בארץ ובעולם בדרך למציאת ייעודם. היא מורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות בתחומי עיסוקה. צומת רוחניות - המכללה ללימודי רוחניות שייסדה היא כיום גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני.

דפנה היא מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בטיפולים הוליסטיים, בהם הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים.  נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית שמקנה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.

לתפיסתה של דפנה, הלימוד הרוחני הוא מימוש ייעוד הנשמה של כל תלמיד והדרך להגשמתו היא באמצעות קבלת הכלים הרוחניים, הרחבת התובנה הנוכחית ובהתחברות לנשמה המובילה של כל תלמיד. דפנה מאמינה כי ייעודה הרוחני הוא האצלת הכלי לריפוי ולתקשור בכל תחומי הלמידה הרוחנית. "המכללה היא בשבילי מגע של פרפרי נשמות. צומת רוחניות הוא המכללה שהוקמה ע"י פרפרים המרחב הרוחני מרחב רוחניות שממנו אני מעניקה חום ואהבה בהרבה הקשבה ואכפתיות ורצון לעזור לצורך טיפול, ייעוץ והכוונה בכל תחומי החיים. העצמת שיתוף החוויות הרוחניות במכללת צומת רוחניות היא מדהימה  ומאפשרת לכל אחד לממש את התפתחותו רוחנית, לגלות את הייעוד הנשמתי שלו, ולבחור כיוון רוחני".
"מוארת דרך האור" מאת דפנה ביסמוט. הוצאת "ספרי ניב", 242 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות באינטרנט או דרך אתר המחברת: https://goo.gl/kSxbYu


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה