יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

ספר קומיקס חדש: "אוטיסטה"


ספר קומיקס חדש: 

"אוטיסטה 2" מאת דניאל עמית




"אוטיסטה 2"
מאת דניאל עמית בהוצאת "מיקה", הוא השני בסדרת הקומיקס "אוטיסטה", שגיבורו ויוצרו הוא נער אוטיסט. באמצעות ציורי קומיקס הוא מראה באירוניה, ובהומור מתובל בעוקצנות קלה שגם אוטיסטים יכולים לראות את העולם במבט משועשע. במספר סצנות מחיי היומיום של דניאל ושל הסובבים אותו, הוא מתאר בספרו באופן הומוריסטי ואירוני על החיים שלו כאוטיסט. בספר נאלץ דניאל להתמודד עם שדים מעברו, התקפי חרדה, ואימא עקשנית שלא בוחלת בשום דבר כדי להביך אותו.

הוא מתאר מגוון סיטואציות שונות בחייו:
איך אוטיסטים מתמודדים עם אוכל גרוע במסעדה? איך אוטיסטים מתמודדים עם שחייה בקבוצה? ואיך זה שאוטיסט, גיי וטרנסג'נדר מתאמנים בחדר כושר בלי שזה נשמע כמו התחלה של בדיחה?  ב"אוטיסטה 2", תקבלו את כל התשובות לשאלות אלה ונוספות ותכירו גם צד אחר של דניאל  - כזה שלא ראיתם בעבר - של התבגרות וצמיחה, שבו דניאל לומד להשלים עם מי שהוא.

הספר "אוטיסטה" הראשון היה הצלחה והוא פתח ללא מעט משפחות לאוטיסטים דרך לקבל את עצמם כפי שהם! למרות שהספר יכול לעזור לאנשים עם אוטיזם, כל אחד, גם אם הוא לא אוטיסט, יכול להזדהות עם החוויה, עם הבדידות, עם שמחת החיים ועם ההומור שמלווה את הספר. כיום הוא יוצא במהדורה מחודשת.

דניאל עמית, בן 21, קומיקסאי, מוזיקאי ואוטיסט גאה. נולד בשנת 1997 וגדל ברמת גן. דניאל אובחן בגיל שנתיים וחצי כילד עם אוטיזם. לאורך השנים הוא למד לנצל את חושיו החדים ואת תכונותיו המיוחדות שבזכותן הוא שולט היטב בתחום האיור, הצילום והמוזיקה. אחת האהבות הכי גדולות שלו זה לצייר קומיקס, וציורי הקומיקס שלו הופיעו בין השאר גם בעיתון "זבנג!" ובגרסה המחודשת של "חבורת A4". נוסף לכך הוא מאייר קריקטורות פוליטיות ברשתות החברתיות. הוא הופיע לפני כשלוש שנים בתכנית הריאליטי "אקס פקטור" ומופיע ברחבי הארץ במופע אינטימי שכולל הרצאה על האוטיזם ושירים שכתב והלחין בנושא.

"אוטיסטה 2 (סיפורים מחייו של אוטיסט)", קומיקס,  צייר וכתב דניאל עמית, הוצאת  מיקה, 81 עמודים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 84 ש"ח.



"אוטיסטה 1 (סיפורים מחייו של נער עם אוטיזם)", קומיקס, צייר וכתב דניאל עמית, הוצאת מיקה, 36 עמודים, כריכה קשה. מהדורה מחודשת, מחיר לצרכן 59 ₪.

להשיג בחנויות הספרים  או בחנויות הספרים המקוונות ברשת.
                       




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה