יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

נוֹיָה וַאֲגַם וּמִרַנְדֶּלָה פּוֹמְפָּרֶלָה

                  "נויה ואגם ומירנדלה פומפרלה" - סיפור קסום כמו שילדים אוהבים
                                                       חדש על המדף
                        נוֹיָה  וַאֲגַם  וּמִרַנְדֶּלָה  פּוֹמְפָּרֶלָה
                                                מאת: הסופרת ציפי שחרור



איורים : אלי יעקב
עורכת: עפרה גלברט  אבני
הוצאת ספרי צמרת
2018                    
"נוֹיָה  וַאֲגַם  וּמִרַנְדֶּלָה  פּוֹמְפָּרֶלָה", הוא ספר מקסים ומצחיק, מתאים במיוחד לילדים העושים את דרכם בראשית הקריאה, כתב מנוקד, דפים צבעוניים ואיורים מקסימים.
"נויה ואגם ומירנדלה פומפרלה", הוא סיפור אגדה משעשע, האיורים מתכתבים היטב עם הטקסט.
גוון הדף והאיורים משתנה בהתאם למסופר. כשמירנדלה פיה, הגוון צבעוני והאיורים משעשעים, ושהמכשף מירררר נכנס לתמונה, גוון הדף והאיורים הופך בהתאם לאפרפר
נהניתי, צחקתי וממליצה לכם לקרוא!!   קריאה מהנה!
                                                                   (מתוך אתר "נוריתה"  מאת שרה רחמיאל)   
מירנדלה פומפרלה היא פיה אבל גם מכשפה...יש לה חתול ורוד  בשם מירנדלו פומפרלו. פעם בשנה כשהירח נעשה צהוב, זהו סימן לפתיחת חגיגת ליל המכשפיות וזהו הזמן של מירנדלה לטוס בעזרת המטאטא המכושף ולחפש לחתול שלה חברים. המכשף הגדול והרע מירררר שמאוהב במירנדלה, עוקב אחריה. מירנדלה פומפרלה מבחינה לפתע באור בוקע מחלון רחוק, ובתוך האור, בתוך חדר קטן שתי ילדות אחיות. המכשף מירררר, בעזרת כישוף, מעיף את מירנדלה אל תוך חדרן. נויה ואגם, שתי הילדות, נבהלות מהאישה שקופצת לתוך  החדר על גבי מטאטא. אך חיש קל חששותיהן מתפוגגות כשמירנדלה פותחת בשיחה נעימה ומציגה את עצמה כפיה טובה. הן מתפעלות מקולה הרך, עיניה הזוהרות וריח השוקולד העולה מהבל פיה. וכשהן נרדמות החלון נפתח והמכשף מיררר מגיח. הוא נוגע במירנדלה הפיה בעזרת המטאטא שלו ומירנדלה הופכת למכשפה רעה ומסוכנת. עיניה הופכות להיות כהות ומרושעות, אפה גדל ושומה שחורה צצה בקצהו. היא הופכת למכשפה מכוערת, ובעזרת מילות קסם היא הופכת את הילדות, נויה ואגם, לשתי ארנבוניות ועפה איתן היישר לביתה, אל מירנדלו פומפרלו החתול האהוב. בביתה של מירנדלה פומפרלה נכונו להן הפתעות - פסנתר שמנגן בארבע ידיים, מטריה רוקדת ותעלולים ומשחקים עם מירנדלו פומפרלו החתול. ברגע שנויה ואגם מבינות שהן לא נראות כילדות, הן מבקשות את עזרת  החתול אבל המכשף מנסה לסכל את תכניותיהן. הפסנתר, המטריה והחתול מאחדים כוחות כנגד המכשף הרע כדי לעזור לנויה ואגם לחזור להיות שוב ילדות קטנות. והסוף כמו באגדות, הוא סוף כל כך טוב כמו שכולנו אוהבים.


ציפי שחרור, סופרת ומשוררת, כותבת ספרים לילדים, לנוער ולמבוגרים. היא זכתה עליהם בפרסים רבים. ספריה מוכרים ואהובים מאוד. מבין ספריה: "אימא היא גם אבא", "קרסוליה בחלל", "קרסוליה -  עלילותיה של ילדת פלא", "הנסיכה השקרנית", "החיה שבפנים" "יער הגעגועים", "הבית של גילי", "התזמורת של גילי","עבמצוציק והכוכב הירוק", "ילדה של קיץ", "עוד סיפור ועוד שיר", ועוד.
     ציפי שחרור Zippi53@gmail.com  www.zippi.co.il
   ספרי צמרת http://www.netbook.co.il/DigitalFormatsForm.aspx   support@netbook.co.il

            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה