יום שני, 27 באוגוסט 2018

איך לחשוב כמו ביל גייטס



ספר חדש:

איך לחשוב כמו ביל גייטס מאת דניאל סמית





"איך לחשוב כמו ביל גייטס" מאת דניאל סמית, בהוצאת דני ספרים, מביא את סיפורו של ביל גייטס, היזם ואיש העסקים הגדול ביותר של דורנו, הוא ממשיקי העידן המודרני של המחשבים האישיים והאיש ששינה לתמיד את הדרך שבה העולם מתנהל.

בספר זה אספנו את כל הכישורים הנדירים והפילוסופיות המבריקות של ביל גייטס, ואנו מזמינים אתכם לקבל השראה מגישתו לעולם המחשבים והעסקים כאחת.

בעקבות הקריאה בספר זה תלמדו כיצד ליישם את השיטות שלו בכל תחום בחייכם, ותוכלו לפעול כמו אחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם.

ביל גייטס יסד את חברת "מייקרוסופט" ב- 1975. כשהשיק את הגרסה הראשונה של "חלונות" ב- 1985, הייתה כבר החברה אחת המצליחות בעולם. הוא לא רק ידע איך לפתח מוצר, אלא גם איך למכור אותו ברחבי הגלובוס, וכך הפך לאיש העשיר ביותר בעולם עוד לפני שמלאו לו ארבעים. היום ניתן לראות את המורשת של גייטס בכל היבט של עולם המחשבים שבו אנו נתקלים, אך אנחנו נזכור אותו גם אודות לתרומותיו הרבות ולמלחמתו בעוני עם אשתו מלינדה.

בואו לראות את העולם דרך עיניו של גאון!

דניאל סמית הוא סופר וערוך, וכותב ספרי עיון והדרכה רבים, ביניהם גם רב-המכר "איך לחשוב כמו סטיב ג'ונס", שיצא גם הוא בהוצאת דני ספרים. כשהוא לא קבור בספרייה כלשהי, הוא מתגורר במזרח לונדון עם אשתו, רוזי, ומבחר דגי נוי.




"איך לחשוב כמו ביל גייטס" מאת דניאל סמית, מאנגלית: אסנת הדר. הוצאת דני ספרים, 216 עמ', מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה