יום שלישי, 6 ביוני 2017

ספר חדש: מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת-ממד


ספר חדש: מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים





מכוניות מרוץ קיימות כבר יותר ממאה שנים, ולאורך הזמן הן עברו שינויים רבים בצורתן ובגדלן. יש מכוניות ארוכות וצרות, יש מכוניות רחבות ושטוחות ויש מכוניות בעלות גלגלים ענקיים. כל מכונית מותאמת לסוג מסויים של מסלול.

הספר "מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המופלא של מרוצי מכוניות מהירים, מרגשים ומלאים אדרנלין. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי מכוניות המרוץ השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את מסלול המרוצים. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של מכוניות מרוץ (מכונית פורמולה 1, מכונית מסוג סטוק, מכונית דרגסטר, באגי פתוח): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

                                                                                                                          
"מרכיבים מכוניות מרוץ בתלת ממד", איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה