יום שני, 12 ביוני 2017

ספר חדש: מרכיבים מטוסים בתלת-ממד

ספר חדש: מרכיבים מטוסים בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים





טיסה במטוסים היא פעמים רבות הדרך הטובה ביותר לעבור ממקום למקום. מטוסים הם מהירים ובטוחים, והם חוצים יבשות בקלות רבה. יש כל מיני מטוסים – ממטוסים קלים לאדם אחד בלבד ועד מטוסי קרב ומטוסי נוסעים ענקיים, המסוגלים להטיס מאות אנשים.

הספר "מרכיבים מטוסים בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של התעופה, מהמטוסים הראשונים ועד למטוסי הענק של ימינו. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי המטוסים השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את מסלולי ההמראה והנחיתה. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של מטוסים (מטוס האחים רייט, בואינג 747, בומברדיר 415, קונקורד): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים מכוניות מרוץ", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים, מרגשים ומלאים אדרנלין.
                                                                                                                          
"מרכיבים מטוסים בתלת ממד", איורים: ז'אן מישל ג'ירארד. דגמים: מרטין בוסטמנטה. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה