יום שני, 5 ביוני 2017

ספר "ראשית מידע" - אנו אוכלים


ספר "ראשית מידע"

אנו אוכלים




"אנו אוכלים" מאת סטפני טרנבול, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "ראשית מידע", שיצאה לאחרונה במהדורה מחודשת בפורמט גדול ומאיר עיניים. זוהי סדרת ספרים יפהפייה, הנותנת מידע בסיסי וחשוב על נושאים שונים האהובים על הילדים.

בספר זה ילמדו הילדים, בין היתר, על המזון שהוא הדלק לגוף, מה קורה בתוך הפה, חומרים מזינים, חלבונים, פחמימות, שומנים, ויטמינים, מינרלים, מזון מזיק, תזונה נבונה, הרעלת מזון, אלרגיות. הם ילמדו מהו תפקידו של הכבד בגוף, אילו מאכלים עשירים בחלבונים וכיצד נלחם גופנו בחיידקים. בספר זה תמצאו את התשובות לשאלות אלה ותלמדו דברים נוספים על גוף האדם והצורך לשמור על תזונה נבונה. בסוף הספר נמצא עמוד מילים שכדאי לדעת.
       
הטקסט קל לקריאה והוא מותאם במיוחד לילדי גן חובה וכיתה א' שמתחילים את דרכם בעולם הקריאה.

הספרים בסדרה: כלבים, חתולים, דובים, פרפרים, אפרוחים וגוזלים, סוסים, חיות מסוכנות, חיות לילה, רכבות, מטוסים, משאיות, יערות גשם, החיים בחלל, כבאים, הרי געש, מזג האוויר, הגוף שלנו, אנו אוכלים, אנטארקטיקה, החיים מתחת למים, סביבה ירוקה, דינוזאורים, כדור הארץ.


"אנו אוכלים – ראשית מידע" מאת סטפני טרנבול. הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה