יום ראשון, 4 ביוני 2017

היומן של ילדותי מאת מיכל בוקר



היומן של ילדותי מאת מיכל בוקר

ספר מתנה לכל יולדת ולכל הורה לתינוק




"היומן של ילדותי – שנתיים ראשונות" מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר מתנה אישי, המיועד לשימוש ההורים של תינוקות ופעוטות עד גיל שנתיים, המעוצב עם חור העובר דרך הכריכה הקדמית וכל עמודי הספר. על ידי הדבקת תמונת פספורט אחת של פני התינוק/הפעוט, הספר הופך לאישי והתינוק נראה בכל העמודים בזמן הדפדוף.

היומן של ילדותי הוא דרך נפלאה עבורכם, ההורים, לעקוב אחר שלבי ההתפתחות של ילדכם, וללוות את הסיפור שלכם בַּסיפור הכתוב מנקודת מבטו הקסומה של הרך הנולד. תוכלו להוסיף בכתב ידכם, במקומות המיועדים לכך, את הדברים המיוחדים שמתרחשים תוך כדי גדילתו של ילדכם, כך שיישאר לכם ולוֹ תיעוד חיובי שיעלה על פניכם תמיד חיוך רחב מזיכרונות מתוקים.
הספר מתאים לבנות ולבנים כאחד והסיפור כתוב בלשון גוף ראשון (אני).

זהו ספרה השביעי של מיכל בוקר, יוצרת סדרת הארגמן – מוצרי איכות לנשמה. מיכל מייחסת חשיבות רבה לחיבור לעצמי ולמודעות גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית, וכל המוצרים והסדנאות של סדרת הארגמן נוצרו במטרה לעזור לכל אחד ואחת להגיע לכך בקלות. ספריה רבי-מכר, וביניהם במיוחד 'אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד' , ספר התודות שלי", ו'מפתח הסודות', מלמדים כיצד להשיג זאת בקלות.

ספרי מתנה נוספים בסדרת ארגמן לפעוטות ועד גיל 7 הם "ספר התודות שלי" לבן/לבת. אלה הם ספרים מיוחדים, המלמדים את הילדים להעריך את הדברים שיש להם ולהכיר תודה - גם אם אלו פרטים קטנים מחיי היומיום, הנתפסים בדרך כלל כמובנים מאליהם. גם ספרים אלה מתוכננים כך שיש להדביק תמונת פנים אחת של הילד במקום המיועד לכך (המקום מסומן בספר), והספר מוכן. הילד מקבל ספר שבו הוא כוכב העלילה, הוא הדמות הראשית והספר מיוחד רק לו, זאת מפני שהספר מעוצב עם חור בצורת עיגול, שעובר דרך הכריכה הקדמית ובכל עמודי הספר, העיצוב יוצר מצב בו פניו של הילד מופיעות בכל העמודים וזו תחושה נפלאה לכל ילד וילדה. בסוף הספר יש עמוד שבו הילדים יכולים למלא את רשימת התודות האישית שלהם וכך הם ילמדו ליישם ולהפנים את הרעיון.




'היומן של ילדותי – שנתיים ראשונות' מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים "אוריון", 36 עמודים צבעוניים בעיצוב מיוחד ומקורי, מחיר לצרכן 45 ש"ח, מנוקד, הספר מתאים לתינוקות ופעוטות ועד גיל שנתיים. מתאים גם כמתנת סוף שנה בפעוטונים. להשיג בחנויות הספרים, ובאתר ארגמן www.argaman.info.


                       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה