יום שלישי, 31 במאי 2016

הסמרטוט שהפך לגבר


הסמרטוט שהפך לגבר


מאת: נפתלי פרום

הוצאת אסטרולוג

* * * * * *

(206 עמודים, 68 שקלים)


״ספר זה "קניתי ורכשתי" בדם, יזע ודמעות. כן!! ממש כך". נפתלי פרום חושף בספרו החדש פרטים אישיים ואינטימיים, ומגלה לקוראים מהיכן בא ואיך בכלל הגיע לרעיון בו מתמקד הספר - איך להפוך מסמרטוט לגבר.

נפתלי פרום, מחברו של רב המכר "ספר השמות המלא לפי הקבלה" וספרים רבים נוספים, מציג בספר זה מראה קבלית מול עיני הגבר והאישה. הוא מציג, מנתח ומתווכח עם הנחות קבליות, ומעלה מסקנות ועקרונות שלימודם יכול לשנות את אישיות הגבר (או האישה). במציאות של ימינו, קל מאוד לגבר להיות ״סמרטוט״… ופשוט וקל לעבור שינוי מחשבתי שיהפוך את הסמרטוט לגבר, כפי שנועד להיות, בעזרת ספר זה.

״לא כל גבר הוא אכן גבר. לא כל אישה היא אכן אישה.
כדי להיות גבר - לפי הקבלה - הוא חייב להיות בעל נתינה לאישה שלו ולעולם, ויחד עם זאת בעל אי רצון לקבל ואי הזדקקות לקבל משהו מאשתו.
כדי להיות אישה - לפי הקבלה - היא חייבת להיות בעלת הכלה והתמסרות לגבר שלה.
גבר כזה ואישה כזו  נקראים בקבלה "האדם השלם". לרוב הדרישה הקבלית היא מהגבר ולא מהאישה … ספר זה לא נכתב ביסודו עבור נשים אלא עבור גברים (וזו הסיבה שכל אישה תשמח לקרוא בו וללמוד את נקודות התורפה של הגבר, או הסמרטוט, האישי שלה).
לכן המהות הגברית נידונה בספר זה כקו מוליך, והמהות הנשית מצטרפת אליה .״

בין הנושאים שהספר עוסק בהם: הגדרה של ג'נטלמן; מדוע נשים מסויימות מעדיפות גבר סמרטוט; מתי החל הבלגן בין גברים לנשים; איך התרבות שלנו סיממה את הגברים; איך לא לתת לאישה לסנג'ר אותך; מדוע הפכו הגברים להיות סמרטוטים; גבר אמיתי יודע שאישה היא "עול"; פתרונות של גבר אמיתי לבעיות בזוגיות, ועוד.



נפתלי פרום, מחברם של רבי המכר ״ספר השמות המלא לפי הקבלה״, ״חידת הנומרולוגיה הקבלית״, וספרים רבים נוספים, הוא יועץ בתחומי זוגיות ומימוש הפוטנציאל האישי, ומרצה מבוקש מזה כעשרים שנה. ספרו החדש מגלה פן נוסף של הקבלה, מציג את נפתלי לאור הזרקורים בכתיבה אישית, חושפנית וישירה, שלא תשאיר את הקוראים והקוראות אדישים לכתוב.
יליד 1969, בני-ברק, מתגורר כיום בתל-אביב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה