יום שלישי, 31 במאי 2016

סבתא שמחה במסע מסביב לעולם מאת יפה גנז


ספר ילדים חדש:


סבתא שמחה במסע מסביב לעולם מאת יפה גנז





ספר הילדים "סבתא שמחה במסע מסביב לעולם" מאת יפה גנז בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר חדש בסדרה האהובה לילדים על סבתא שמחה, הסבתא הכי נפלאה בכל ירושלים.

הפעם תוכלו לטייל עם סבתא שמחה ואחיה דוֹד נחמיה בהרפתקה חדשה. הם יוצאים מביתם הקטן עם הגג האדום ברחוב רימון בירושלים ונוסעים לבקר ידידים טובים מסביב לעולם.

הם מגיעים לאלסקה ולאוסטרליה, למקסיקו ולמרוקו, להוואי ולמגדל אייפל שבצרפת כשבידם תיק מלא מתנות מיוחדות. כמובן, מוסקט וקשת, שתי הציפורים הקטנות של סבתא שמחה, מלוות אותם לאורך כל הדרך. בכל מקום הם פוגשים אנשים מקסימים ולכל אחד מביאים פיסה קטנה ומיוחדת של ארץ ישראל.

את הספר מלווים איוריו של הרווי קליינמן.

יפה גנז היא סופרת ותיקה ואהובה. היא כתבה למעלה מארבעים ספרי ילדים, שני ספרים למבוגרים, וכתבות רבות בנושאים יהודיים שפורסמו ברחבי העולם. מלבד הסדרה הפופולארית "סבתא שמחה" היא כתבה גם את סדרת "מימי וסימי", שיצאה אף היא בהוצאת דני ספרים, ואת "חול וכוכבים" – מסע יהודי דרך הזמן (סיפור היסטורי בן שני כרכים לבני נוער). משפחת גנז מתגוררת בירושלים.      

"סבתא שמחה במסע מסביב לעולם" מאת יפה גנז. מאנגלית: רות פלדהיים. איורים: הרווי קליינמן, הוצאת "דני ספרים". 143 עמודים, מחיר לצרכן 54 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה