יום רביעי, 18 במאי 2016

להיות מנהיגה מאת רחלי פליישון

ספר ילדים חדש:

להיות מנהיגה מאת רחלי פליישון




"אֲנִי רוֹצָה לְהִשְׁתַּתֵּף בַּמִּשְׂחָק. אַתֶּם צְרִיכִים לִבְחֹר גַּם
אוֹתִי," אָמְרָה בְּבִטָּחוֹן.
"אַתְּ בַּת!" קָבַע רוֹנִי.
"אָז מָה?"
"בָּנוֹת לֹא מְשַׂחֲקוֹת כַּדּוּרֶגֶל."
"אֲנִי כֵּן!" עָנְתָה נֹעַם.
"בָּנוֹת לֹא יוֹדְעוֹת אֶת הַכְּלָלִים שֶׁל הַמִּשְׂחָק."
"אֲנִי יוֹדַעַת!"


ספר הילדים "להיות מנהיגה" מאת רחלי פליישון בהוצאת "דני ספרים" מביא את סיפור מאבקה של הילדה נועם לפעול על פי בחירתה ואהבתה.

הנושא המגדרי מלווה אותנו כל חיינו. החברה משייכת תפקידים מסוימים לבנים ותפקידים אחרים לבנות, ובגיל צעיר מאוד מתפתחת אצל ילדות וילדים מודעות באשר למה ש"מתאים" לבנות או לבנים. נועם רוצה לשחק כדורגל, אך רוב הבנים בכיתתה מזכירים לה שכדורגל הוא משחק לבנים. נועם רוצה להוכיח להם שבנות מסוגלות לעשות הכל, גם לשחק כדורגל. בני המשפחה של נועם נחלצים לעזרתה ומספרים לה על נשים שבחרו לעסוק במקצועות שהוגדרו כגבריים, ואף הצליחו בתפקידיהן. האם תצטרך נועם  לוותר על המשחק רק משום שהיא בת?

הסיפור של נועם והסיפורים המשולבים בסיפור כתובים בחן רב ובאופן קרוב ללבם של ילדי כיתות א'-ד'. את הספר מלווים איוריו של אלחנן בן-אורי.
                                                       
רחלי פליישון, סופרת ילדים ונוער, כתבה, בין היתר, את הספרים "להיות מנהיג", "האחר הוא אני", "איגרות ברוח", "החלום שלי" ועוד. דמויות מתוך ספרה "הדינוזאור של דודו" מפוסלות בגן-סיפור בעיר חולון.

אתם מוזמנים לבקר באתר של הסופרת: www.rahely.co.il.


"להיות מנהיגה" מאת רחלי פליישון, איורים: אלחנן בן-אורי. הוצאת "דני ספרים". 111 עמודים, מחיר לצרכן 54 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה