יום חמישי, 24 בדצמבר 2020

ספר חדש: מסע האמונה להצלחה

 

ספר חדש:

מסע האמונה להצלחה מאת ברק אלקלעי





 

"מסע האמונה להצלחה" מאת ברק אלקלעי בהוצאת "ספרי ניב", הוא רומן מרתק המעביר מסרים ותובנות חשובות, שיסייעו לקורא לשפר את הרגשתו ואת ביצועיו, ולהתקדם לכיוון טוב יותר בחייו.

דני מקבל מאשתו ליום הולדתו ה- 40 טיול בנפאל, לבדו, שבו יחזור למקום שטייל בו לאחר השחרור והוא מתגעגע אליו שנים רבות. אלא שבעבור אשתו לטיול יש מטרה נוספת: בטיול זה – עליו למצוא עצמו מחדש, וָלא - ייפרדו.

דני יוצא לטיול, פוגש את צחי, איש עסקים מצליח, והם יוצאים למסע פיזי ורוחני שבו דני לומד על עצמו ועל החיים סביבו. השיח בין השניים מאפשר להם להבין כיצד לשנות את החשיבה ואת הפרקטיקה בחיי היום-יום כדי להגיע לחיי שגשוג והצלחה.

צחי נעצר, התייצב מולי, הוא הביט לתוך עיניי ואמר: "אני אשאל אותך את השאלה החשובה ביותר שאפשר, לדעתי, לשאול אדם: האם אתה מאמין שהמציאות מתגשמת לפי האמונות שלך בנוגע אליה? האם אתה מאמין, שהחיים שאתה חי הם סך הכול שיקוף של מה שאתה מאמין עליהם?" (מתוך הספר)

ברק אלקלעי, בן 49 , נשוי, אב לשלושה ילדים ובוגר תואר שני בכלכלה. 23 שנים ניהל מחלקות כספים וכלכלה בחברות ענק ובחברות בינוניות וקטנות והיה בעלים של פירמת ייעוץ. כיום משמש מנכ"ל רשת בפריסה ארצית הגדולה בתחומה בארץ. במהלך הקריירה המקצועית העמיק ברק בתחום המודעות העצמית והצמיחה האישית ובתוך כך שילב את הפָּן הניהולי הריאלי עם הצד הרוחני וההומניסטי, הממקם את בני האדם ואת הקשר שלהם ליקום במרכז חייהם. "מסע האמונה להצלחה" הוא ספרו השני.

ברק אלקלעי מספר: "שינוי החשיבה והיישום הפרקטי, ש'דני' והקורא עצמו עוברים, נשענים על 2 עקרונות עיקריים, ששלובים אחד בשני.

"העיקרון הראשון הוא התמקדות בעצמנו. המסר הוא שכאשר אנחנו חושבים על עצמנו ומה עושה לנו טוב, אנחנו לא אנוכיים ומתעלמים. אלא פועלים מהבנה עמוקה שיש צורך לכל אדם ואדם לחיות באושר אמיתי וראוי שהעשייה שלו, תיקח בחשבון גם "מה עושה לי טוב?"

"העיקרון השני, הוא תרגול מתמיד של חשיבה חיובית ריאלית. גם ברגעי משבר, יש לעצור, להירגע ולנווט את המחשבות שלנו לכיוון חיובי – לרוב זה ייתן לנו פתרון לצאת מהמשבר, אך בעיקר ישפר את היכולת שלנו לחוות נחת ואושר מתמשכים, ולא רק רגעי הנאה נקודתיים".

 

"מסע האמונה להצלחה" מאת ברק אלקלעי. הוצאת "ספרי ניב", 93 עמודים. מחיר לצרכן 74 ₪. ניתן להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה