יום רביעי, 2 בדצמבר 2020

ספר שירים חדש: מעגל כמעט מושלם

 

ספר שירים חדש:

מעגל כמעט מושלם מאת רותם צלח




 

"מעגל כמעט מושלם" מאת רותם צלח בהוצאת "ספרי ניב", הוא ספר שירים מקסים ומרגש. הוא מכיל שירים וקטעים קצרים שנכתבו בעקבות הרגש העוצמתי ביותר שהרגישה הכותבת בחייה – אהבה. הספר מדבר בעיקר על אהבה והנגזרות שלה, אבל בהסתכלות מעמיקה אפשר למצוא עוד הרבה צדדים אחרים, פרשנויות ומשמעויות אחרות לקטע, וכראות עיני הקורא.

רותם צלח, בת 19 וחצי, בוגרת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ושנת השירות "גרעין מעשה", היא פעילה חברתית וחינוכית ומקדמת ערכי מוסר, אהבה ותרומה לקהילה בקרב חבריה ומשפחתה. כותבת שירה כשלוש שנים. מעגל כמעט מושלם הוא ספרה הראשון.

רותם צלח: "כשהתאהבתי בבחורה, חוויתי משבר זהות, וביטחוני העצמי התערער. פחדתי לדבר על זה והעדפתי לשמור זאת לעצמי ולכתוב את כל מה שהרגשתי. המחברת שבה כתבתי שכבה במגירה כשנתיים. הספר נולד לאחר שהחלטתי לאגד הכול לספר אחד ולהתגבר על הקשיים. לא לפחד יותר ממי שאני. כתיבה על הרגשות מרפאה את הנפש, וכולי תקווה שכל מי שיקרא את הספר שלי, יפתח גם הוא מחברת ויכתוב".

 

"מעגל כמעט מושלם" מאת רותם צלח. הוצאת "ספרי ניב", 42 עמודים. מחיר לצרכן 62 ₪. ניתן להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  

 

שירים מתוך הספר:

נוגעת

 

מסתכלת עלייך במבט מאוהב

נכנסת לתוכי

ותולה את ליבך על קולב

הנשימות שלי חלשות

מנסה לצעוק אותן

שתדעי

שגופך עליי

הוא כמו לחן

למילותייך

לשתיקותייך

ואני רצויה

כמו שלא הייתי

מעולם

מרגישה טובה יותר

מכולם

את מנשקת אותי

חזק על הצוואר

לא מאמינה

שעוד רגע זה נגמר

לא אוכל להישאר

על מיטתך

אצטרך לקום ולעזוב

למרות שאני

הוא ביתך

 

התחלה

 

היכן שמופק הצחוק שלי

במקום שכל התשוקות שלי

איפה שהדמעות נוצרות

והנקודה שבה ליבי מתחיל לרוץ

שם נמצאת את

 

לשכוח אותך

 

הרגשתי כל פיסת עור

והרחתי את כל הניחוחות

ראיתי הרבה מבטים חדים

ושמעתי את כל הקולות

טעמתי לילה

טעמתי בוקר

הירח מסתכל

ואני משלמת

ביוקר

 

כישרון חבוי

 

היה בך תמיד

הכישרון הזה

כמו שיש בך

עוד מיליון כישרונות

שאולי לא הספקת

לראות או לגלות

אולי תמיד היית

ממש טובה

בלאהוב קצת

ואז לזרוק

דברים השתנו

 

זה כבר

לא אותו הדבר

ואת לא

כמו פעם

גם הגוף שלך

כבר לא

או שאת מדברת המון

ובו שוררת שתיקה כואבת

או שהוא מדבר

ואת לא מוציאה מילה

ואני לא מבינה

איזו מן השתיקות

מתוקה יותר

ואיפה צריך

איפה כדאי

לשתוק

ולמה את בכלל שותקת

או למה הגוף שלך שותק

אני גם לא יודעת

מה יותר טוב לי

שאת שותקת וגופך מדבר

או להפך

ומה יכול לגרום לך לדבר

אם אני אומר שאני אוהבת אותך

הגוף שלך יענה לי ויחבק אותי חזק

או שתאמרי שגם את?

ואם אני אנשק אותך בצוואר

את תגידי שזה נעים לך

או שהגוף שלך יתמסר

ואת פשוט תשתקי

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה