יום רביעי, 29 בינואר 2020

ספר חדש: שובו של הג'נטלמן


ספר חדש:
שובו של הג'נטלמן מאת ד"ר דיין היר


יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי


היחסים בין גברים לנשים נמצאים כיום בפרשת דרכים. בעוד מסע התפתחותן של הנשים מקבל תמיכה חברתית נרחבת, התרבות שלנו עומדת גם בפני משבר גבריות, שכן אנו מגדירים מחדש השקפות הנוגעות לגבריות ולמשמעות של "להיות ג'נטלמן". האם גבר יכול להיות מכבד, טוב לב, אכפתי ועם זאת חזק?

מעל עשר שנים מתמודד ד"ר דיין היר עם סוגיות אלה. ספר ייחודי זה, "שובו של הג'נטלמן – יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי" שיצא לאור בעברית בהוצאת הספרים "איפאבליש", הוא גם דיאלוג אינטראקטיבי, שבו ד"ר היר מעודד גברים (ונשים שמעוניינות להבין עם מה הגברים שבחייהן מתמודדים), לענות על השאלות שעומדות בבסיס האתגר של "להיות ג'נטלמן".

"בראש וראשונה", אומר ד"ר היר, "להיות ג׳נטלמן אמיתי פירושו להיות האדם הכי גדול שאתה יכול להיות - לא משנה מה המשמעות של זה בשבילך". בספר ימצא הקורא כלים רבים ואסטרטגיות שיסייעו לו להגיע להיות בגדולתו. בסקרנותו השובבה, הכנות וההומור המוכרים שלו, מציע ד"ר היר תובנות מרתקות ושאלות עוצמתיות וטרנספורמטיביות שיסייעו לקורא להיפתח לאפשרויות חדשות.

"באמצעות הקריאה בספר תחקור כיצד אולי חתכת חלקים מעצמך כדי להתאים לציפיות של אחרים ותקבל כלי יעיל שיאפשר לך להרפות מאמונות מרעילות ולפנות את הדרך לחוויות חדשות ואמיתיות. לאחר מכן תגלה אילו מיתוסים ותבניות שטבועות בך עלולים להרוס את סיכויך ליהנות ממערכות יחסים מספקות, ואיך לבנות קשרים מטפחים עם הגבר שתראה במראה ועם זולתך - גברים ונשים. לבסוף, תלמד כיצד לכבד אחרים בלי לאבד את עצמך, תקבל שלוש מתנות שג׳נטלמן יכול לתת לילדים שבחייו, ותבין כיצד להיות השראה לדור הבא".

ד"ר דיין היר הוא סופר בעל שם בינלאומי, מרצה ומנחה לשינוי ותודעה מעל 17 שנה. דיין הוא היוצר השותף של אקסס קונשסנס, והוא מזמין אנשים מכל תרבות, מדינה, גיל ומעמד חברתי לאמץ את הגדולה האמיתית שלהם. הכשרתו המקצועית המקורית היא כירופרקטיקה, והוא אימץ גישה שונה לחלוטין לשינוי ולריפוי אנרגטיים, על ידי הנחיית אנשים להתחבר ולהכיר ביכולות, בעוצמה ובידיעה שלהם.

ד"ר היר מספר: "ספר זה אומנם נקרא 'שובו של הג׳נטלמן', ואני אומנם כותב אותו כשבראשי גברים ש'מחפשים', אבל אני באמת לא רוצה להדיר ממנו נשים. הדרה יוצרת הפרדה, וזה הפוך מהמסר של הספר. כשהתחלתי לדבר על נושא הג׳נטלמניּות בסדרה של סרטוני יוטיוב, הייתי המום ונרגש; קיבלתי פידבקים לא רק מגברים שצפו בסדרה, אלא גם מצופות - נשים. התברר שהן הרוויחו הרבה מהצפייה בסרטונים ומההאזנה לדיונים שניהלנו שם. אפילו שמעתי מנשים שלא צפו בסרטונים, אבל בני הזוג שלהן כן צפו, ששינויים גדולים וחיוביים התרחשו במערכות היחסים שלהן בעקבותיהם".

ד"ר דיין היר כתב תשעה ספרים, בהם רב המכר "להיות אתה, לשנות את העולם" שיצא לאור בעברית לפני כשנתיים, אף הוא בהוצאת "איפאבליש". ספר זה הוא מדריך ליצירת אפשרויות אין-סופיות ולשינוי דינמי. הספר מספק ארגז כלים מעשיים ודינמיים לתהליכים מעצימים שיסייעו לקורא לדעת מה נכון עבורו ומה זה אומר "להיות אתה". ומה אם אתה, כשאתם באמת אתה, יכול לשנות הכול – את החיים שלך, את מערכות היחסים, את הגוף, את המצב הכלכלי... את העולם?


"שובו של הג'נטלמן – יצירת קשרים מעשירים על ידי אימוץ אתה האמיתי" מאת ד"ר דיין היר.  מאנגלית: גילי תל-אורן. הוצאת הספרים "איפאבליש", 138 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ וכן בחנויות הספרים המקוונות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה