יום רביעי, 29 בינואר 2020

ספר חדש: ניגונו של עוף החול


ספר חדש:

ניגונו של עוף החול

מאת אשר שמאמה





הצלחה קראה לו, והוא ידע שהיא תהיה בכיסו אם רק יעשה את הצעדים הנכונים. וכך, כשהיה בן שלושים ואחת, העתיק אלדו את מקום מגוריו מטריפולי שבלוב אל פריז הגדולה. השנה הייתה 1936, וחלומו היה להתעשר, אך מלחמת העולם השנייה גדעה את תוכניותיו. בדרך לא דרך הוא פגש את גורלו בדמותה של איב - לבדה היא ישבה על בימת אולם "כוחות צרפת החופשית" ועוררה לבבות וחיים בנגינתה בגיטרה. נראה כי חייו עולים על מסלולם, אך אלדו נחבט ופוגש מציאות מורכבת, מתמכר למשחק הפוקר ומאבד את חייו. האם כך גם יסיים אותם?

"נגינתו של עוף החול" מאת אשר שמאמה, בהוצאת ספרי ניב, הוא רומן היסטורי המבוסס על סיפור אמיתי, סוחף, רב-תהפוכות, המגולל בצורה מרגשת וכואבת את סיפור חייהם הקשים והבלתי אפשריים של משפחתו של אלדו בלוב ובצרפת בתקופת השואה. אהבות, שנאות, אושר כאב, לידות ושכול משתרגים לעלילה עוצרת נשימה.

אשר שמאמה, בנקאי בעבר ויועץ עסקי בהווה, נשוי ואב לשניים. בגיל 55 נחשף לראשונה לכישרון הכתיבה שלו. את "ניגונו של עוף החול" כתב בהשראת האירועים שקרו למשפחתו בתקופת השואה.

"סיפור מרתק, הספר קולח, אשר שמאמה מספר את הסיפור בכישרון רב, נסחפתי בקריאה" - ד"ר רות קלדרון

"נגינתו של עוף החול" מאת אשר שמאמה, הוצאת "ספרי ניב", 406 עמודים. מחיר לצרכן 92 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה