יום שני, 20 בינואר 2020

ספר ילדים חדש: הרפתקאות ענבר


ספר ילדים חדש:

הרפתקאות ענבר מאת אורן סלונימסקי



"המסע אל שבט שום-שום" מאת אורן סלונימסקי בהוצאת "ספרי ניב" הוא הספר הראשון בסדרת הספרים "הרפתקאות ענבר".

ענבר היא ילדה בכיתה ב' שחייבת לבחור חוג במסגרת הלימודים בבית הספר. אבל היא לא רוצה, כי אף חוג לא מעניין אותה, עד שהיא היא פוגשת את פרופסור גיא-גיא.

ביחד עם הפרופסור, יוצאת ענבר להרפתקאות בזו אחר זו, ובכל אחת מהן היא מגלה שאוצר לא חייב להיות בעל ערך כספי, זהב או יהלומים. גם לא מטבעות בתיבה. אוצר יכול להיות ספר עתיק או תרבות נשכחת מעולמות ישנים!

"מצאנו את עצמנו בלב המדבר, לבושים בחליפות צלילה, עם סנפירים על כפות הרגליים ושנורקל תקוע בפה – ארבעים וחמש מעלות חום בצל, ואנחנו לבושים כאילו אנחנו באמצע האוקיינוס. אבל הפרופסור ידע מה שהוא מתכנן, ותוך דקות התכנסו עננים מעל ראשינו, והאופק הצחיח נמלא בשיטפון, גשם זלעפות. מהר מאוד מצאנו את עצמנו שוחים בזרם נהר אל הלא נודע..." (מתוך הספר)

בואו הצטרפו גם אתם וילדיכם אל עולמו של פרופסור גיא-גיא וגלו ביחד עם ענבר את היופי שבאוצרות האמיתיים, אלה שנמצאים מחוץ למסכי הטלוויזיה.

"הרפתקאות ענבר - המסע אל שבט שום-שום" הוא ספר הביכורים של אורן סלונימסקי, אבא לענבר, גיא ואדוה שלאחר אינספור הקראות ספרים לפני השינה לילדיו החליט לכתוב להם בעצמו ספרי הרפתקאות מלאים בהומור.

"הרפתקאות ענבר - המסע אל שבט שום-שום" מאת אורן סלונימסקי, איורים: עוזי בנימין, הוצאת "ספרי ניב", 130 עמודים. מחיר לצרכן 70 ש"ח, להשיג באתר ספרי סיון sivanbooks.co.il או בגרסה הדיגיטלית  בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה