יום רביעי, 29 בינואר 2020

ספר חדש: מאהג'ר


ספר חדש:

מאהג'ר מאת שרון זכרוני



"מאהג'ר" מאת שרון זכרוני, בהוצאת ספרי ניב, הוא סיפור הרפתקאות מרתק.

״לְהוֹטְסֵה נוֹבּילִיס ווֹר-מָאהגַ׳ר סיים לקרוא את כתב היד ושמט מידיו את הדפים העטופים בכריכת הבד. הדפים התבדרו כעלים מנוצים ,הכריכה צנחה, חבטה בשולחן חבטה שהרעידה את הדממה״.

כך מתחיל הסיפור בעיר המדברית העתיקה, מָאהגַ׳ר. השליט שלה ממתין לבואו של אדם מסתורי – הזר, כפי שהכול קוראים לו. בלא ידיעתו מחזיק הזר בכוח עצום, הרֵה גורל, דבר הגורם למארחיו להיערך לבואו ביתר שאת. מה כוחו של הזר? מדוע בא, ומה בין המקום שבא ממנו ובין העולם שהגיע אליו? תשובות לשאלות אלו ואחרות בידי השליט, אך בטרם יענה עליהן – על הזר להגיע אליו.

שרון זכרוני מגולל סיפור זה בכישרון יוצא דופן. הספר מרתק וסוחף, כתוב בשפה רהוטה ומעניינת במיוחד המוסיפה לו קסם ועומק. זהו ספרו הראשון של המחבר.

שרון זכרוני, מתגורר בהוד השרון, בעל תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בפילוסופיה ותואר מִשני במדעים. נשוי לנטלי ואב לארבעה, שלושה בנים ובת.

שרון מספר כי הוא כותב מגיל צעיר מאוד. "בשבילי הכתיבה היא עולם ומלואו. כל תקופה והכתיבה שלה. כאן היא מקום מפלט, שם עמדת תצפית. פעם זהירה ומדודה, ולפרקים מתפרצת כהר געש. היא עוגן ומצפן, מחברת אותי אל הקרקע ועוזרת לי לעוף - בלי לאבד את הדרך".

על ההשראה לכתיבת הספר מספר שרון זכרוני: "מאה ספרים מתרוצצים לי בראש, גדלים ביחד איתי. צריך להתחיל באחד מהם מתי שהוא. נדרש לי זמן לצאת מן העולם הפרטי שלי אל העולם הגדול. תהליך משמעותי של התבשלות פנימית. מרגע שכתיבת הספר התגבשה אצלי, לא יכולתי לעצור. לעיתים חשתי שהמילים כותבות את עצמן. את השאר אני משאיר בידיו. מאמין שקמה לו זכות קיום משל עצמו".



"מאהג'ר" מאת שרון זכרוני, הוצאת "ספרי ניב", 395 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה