יום שלישי, 28 בינואר 2020

היה הבוס של עצמך מאת שרה ברכאת


ספר חדש:

היה הבוס של עצמך מאת שרה ברכאת





הספר "היה הבוס של עצמך -Be your own boss " מאת שרה ברכאת בהוצאת "ספרי ניב"  מוקדש לכל אדם באשר הוא אשר מוכן לשינוי למען הגשמה עצמית, ולכל אדם המאמין שאם רוצים מגיעים, וכי השגת המטרות שלנו אינה תלויה באיש מלבד עצמנו.

לעולם אין זה מאוחר להתחלה חדשה בחיים. כל דבר שתעשו כעת הוא למען עתידכם. חשבו על כך, הצלחתכם תלויה בכם. עבודה זו מייצגת נושאים חיוניים ומעוררי השראה, היוצרים הנעה ומובילים אתכם לקבלת האני שלכם.

כקוראים, תקבלו טיפים ממקורות רבים בספר זה, הנוגעים לתחומי חיים שונים, כמו הרפתקאות, עסקים, נשמה וגוף.

בעזרת הספר הנפלא הזה תצאו למסע יחד עם הכותבת, צעד אחר צעד נכוון ליצירת תודעתנו מחדש. תלקטו לעצמכם מעל ל- 360 הארות מניסיונה האישי של שרה ברכאת. הם יאפשרו לכם להתחזק, להיות בעלי רצון חופשי ועם נקודת מבט אופטימית על החיים.

תנו לשרה להראות לכם עד כמה חזקות הן המילים. הן יאפשרו לך לחוש את כפתור ה- "אני יכול" המופעל בתוככם.

הספר כתוב בצורה דו לשונית – עברית אנגלית.

שרה ברכאת הינה בוגרת בית הספר התיכון הדרוזי למדעים ומנהיגות דרכא ירכא. שרה אוהבת לכתוב משפטי מוטיבציה והשראה, לנגן בפסנתר וגם לרוץ.

שרה היא חברת צוות בקבוצת "למען כולנו", שמטרתה לצמצם את הפערים בין האוכלוסיות הנזקקות ולתמוך בהם בכפר בפרט, ובחברה בכלל על ידי הקמת פרויקטים ומיזמים שונים.

לראייתה של שרה, ספר זה מהווה את נקודת הזינוק למימוש יעדים עתידיים.

"היה הבוס של עצמך -Be your own boss " מאת שרה ברכאת, הוצאת "ספרי ניב", 161 עמודים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה