יום רביעי, 25 בדצמבר 2019

ספר חדש: פרק א' ב' מאת רעות שכטר


ספר חדש:

פרק א' ב' מאת רעות שכטר



"פרק א' ב'" מאת רעות שכטר בהוצאת "ספרי ניב"  הוא קומדיה רומנטית מודרנית, שבמרכזה רומי, רווקה בת עשרים ושש, שצריכה לעשות בחירה אמיצה בין עצמה לבין החברה והנורמה. הספר, המסופר מנקודת מבטה של רומי, נותן הצצה לתוך הקישקע של מערכות היחסים של היום. שני אנשים שאוהבים האחד את השנייה ומכניסים לסיפור שלהם ילדים מנישואים קודמים, הבדלי תרבויות, פערים תפיסתיים ובעיקר - את המשפחה שלו והמשפחה שלה.

הספר סוחף את הקורא לרגעי משבר עצובים ומצחיקים, לרגעי אושר מרגשים והכול בהומור עצמי ובתפיסת עולם שונה ממה שהכרנו בכל הנוגע לנכון ולא נכון במערכות יחסים בפרט ולבחירות בחיים שלנו בכלל.

״טוב אז תביא לי את התה עם נענע ו... לימון.״
״הופה סבתא, עפת על עצמך.״
״כן, עכשיו שהבנתי שאת לא מתחתנת אז לימון מתאים יותר לאווירה.״

נו מה אני אגיד לכם? רומיל'ה שלי כזאת תמימה. נפלה על איזה חנטריש כזה, שלא מבין שאת השנים הכי טובות שלה היא מבזבזת עליו. עכשיו נכנס לו איזה ג'וק לראש, טיול של אחרי צבא. הוא לא מבין שזמני על כדור הארץ קצוב ואני רוצה לזכות לראות נינים.

רומיל'ה בחורה נאה, חכמה, ממשפחה טובה. לא חסרים לה מחזרים. ואני לא מדברת על הסטוקרים של הפייסבוק האלה. אנשים בשר ודם. היא מספרת לי עליהם, בקפה של שישי שלנו. אבל היא כמו סרגל, הילדה הזאת. "מחכה לאילן, מחכה לאילן", כמה חכמה ככה לפעמים טמבלולה.

בתקופתי זה לא היה ככה. אם אתה רציני אתה יוצא לדייט ראשון, ואם נחמד ואתה רציני, יאללה מתחתנים. בלי שטיקים. כל הווטצאפים האלה. בסוף הוא עוד יציע לה בהודעה. או שהיא לו. אוי גוועלד.

״פרק א׳ ב׳״ הינו ספר הביכורים של רעות שכטר, נשואה ואימא מבחירה לשלושה. שכטר, העונה גם לכינוי ״טורבו״, מגיעה מעולמות של תפעול ורווחת עובדים בהייטק, מייסדת ומנכ״לית Turbo for Biz

"פרק א' ב'" מאת רעות שכטר, הוצאת "ספרי ניב", 371 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליים ברשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה