יום שישי, 27 בדצמבר 2019

ספר מתח חדש: "מתוך האפלה"


ספר מתח חדש:

"מתוך האפלה" מאת גרג הורביץ





"מתוך האפלה" מאת גרג הורביץ בהוצאת דני ספרים הוא מותחן מסחרר ויוצא דופן, הרביעי בסדרת רבי המכר "פרויקט "X.

אוואן סמוק הוא "האיש משומקום", איש הצללים שרק הנואשים ביותר מגיעים אליו – והוא עושה הכול כדי לעזור להם. כשהמטרה העומדת לפניו היא נשיא ארצות הברית בכבודו ובעצמו, אוואן יודע שעליו להפעיל את כל יכולותיו כדי לפרוץ את מעגלי האבטחה המקיפים את הנשיא, אך העסק הופך מסוכן הרבה יותר כאשר לזירה נשלח יתום A – המגויס הראשון של פרויקט X והאיש היחיד המסוגל לעלות על עקבותיו של אוואן ולנטרל אותו.

כילד נלקח אוואן סמוק מבית היתומים שבו גדל ואומן במסגרת פרויקט X – תוכנית ממשלתית סודית ביותר שאיש אינו יודע על קיומה. אך אוואן נמלט מהפרוייקט וירד למחתרת, וכיום הוא משתמש ביכולותיו יוצאות הדופן כדי לעזור לאלה שאינם מסוגלים להגן על עצמם.

אבל עברו של אוואן שב לרדוף אותו. מישהו בדרגים הגבוהים ביותר של הממשל מנסה למחוק כל זכר לפרויקט X בכך שהוא הורג את כל היתומים שנותרו. לאחר שג'ק, האב הרוחני של אוואן, נרצח בדם קר, הוא מחליט להחזיר מלחמה. המטרה שלו היא האדם שיצר את התוכנית והיום הוא האיש החזק ביותר בעולם: נשיא ארצות הברית.

אך לנשיא בנט יש תוכניות משלו והוא לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים. הוא שולח בעקבות האיש משומקום את הנשק הקטלני ביותר שלו – המגויס הראשון של התכנית – יתום A. בעוד קרב היתומים נפרש לנגד עינינו, עתיד ארצות הברית – והעולם כולו – עומד בפני הכרעה.

גרג הורביץ הוא אחד הכוחות המשמעותיים ביותר כיום בתחום ספרות המתח העולמית. ספריו מתורגמים לעשרות שפות בכל העולם ומככבים באופן קבוע ברשימות רבי המכר של הניו יורק טיימס ומקומות רבים נוספים. זהו הספר השלישי בסדרת פרויקט x, שבה מככבת דמותו של האיש משומקום – סדרה שתזכה בקרוב להפקה טלוויזיונית מעוררת ציפיות. הורביץ הוא בוגר אוניברסיטאות הרווארד ואוקספורד, והוא מתגורר עם משפחתו בלוס אנג'לס, שם הוא כותב גם תסריטים לקולנוע ולטלוויזיה.

"מותחן מטורף! גרג הורביץ נמצא בשיא כוחו!" – Publisher's weekly
"יוצא מגדר הרגיל!" – לי צ'יילד
"עלילה מהירה ומורכבת, הכוללת אין-ספור פיתולים וסוף מפתיע ומצמרר. תתכוננו להישאר ערים כל הלילה." – Library Journal
"קריאה לכל חובבי ג'ק ריצ'ר: אם אתם עדיין לא מכירים את אוואן סמוק, אתם לא יודעים מה אתם מפסידים." – Booklist
"ללא ספק אחד המותחנים הטובים של השנה." – Associated Press

"מתוך האפלה" מאת גרג הורביץ. מאנגלית: דפנה לוי, הוצאת "דני ספרים", 475 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il         


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה