יום שלישי, 6 באוגוסט 2019

ספר חדש: "הרזה שהשמין"


ספר חדש:

"הרזה שהשמין" מאת איתי אפשטיין



מה קורה לאדם שמתחיל להאמין שאפשר?

פתאום אמרתי לעצמי: "זהו... אני לא שמן שעושה דיאטות יותר." בבוקר יש זריחה ובערב שקיעה. זה הטבע, ובטבע הזה אני רזה, כך החלטתי! הרגשתי טוב עם המילה "רזה", למרות שלא כיוונתי לרזון, אלא לנינוחות עם המשקל. למה בעצם לא להתחיל להתנהג כאילו כבר רזיתי, כאילו לא הייתי שמן מעולם?! מה כבר יכול להיות? נכון, את המשקל העודף צריך להשיל, אך למה לסבול? ומדוע מהר? ייקח זמן? שייקח, לפחות איהנה בזמן הזה. אף אחד לא רודף אחרי. (מתוך הספר)

שינוי קל בכיוון החשיבה יכול להוביל לשינוי מהפכני ונצחי במציאות. אצל מחבר הרזה שהשמין זה קרה: הוא רזה ב 70- קילוגרם באופן טבעי. אז זו הבשורה: אפשר להשתנות! וכדי להגשים חלום גם כדאי להשתנות!

"הרזה שהשמין – מה קורה לאדם שמתחיל להאמין שאפשר?" מאת איתי אפשטיין, בהוצאת ספרי ניב, אינו ספר ייעוץ, אלא ספר שחושף אפשרויות רבות וכיווני חשיבה ייחודיים המובילים לחיים איכותיים ומלאי שמחה. התובנות הרבות שהמחבר הפיק מהחוויות השונות שחווה במהלך דרכו האישית של המחבר מכונסות בשבעים פרקים קצרצרים הנוגעים להצלחה בכל תחום.

איתי אפשטיין, הידוע בכינויו "הרזה שהשמין" הוא מפתח תוכנה במקצועו שהוגדר בעבר כבעל עודף משקל חריג. החל בשנת 2010 ובמהלך שלוש שנים הוא השיל ממשקלו 70 קילוגרם, תוך שהוא יוצר לעצמו תנאים להרזיה טבעית מהנה ומלהיבה. שנים שמשקלו יציב. בספר מרגש זה הוא מתאר באופן הייחודי לו את סיפורו האישי. הוא כבר לא עסוק בדיאטות שדורשות מאמץ וסבל, ומתמקד ביוזמה פרטית לפיתוח משחקים לילדים, במשפחה, בספורט ובתזונה מועילה. מטרתו ליהנות מכל מה שהוא עושה ובכך להבטיח הצלחה.

"הרזה שהשמין – מה קורה לאדם שמתחיל להאמין שאפשר?" מאת איתי אפשטיין. הוצאת ספרי ניב, 203 עמודים. מחיר לצרכן 94 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.


                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה