יום חמישי, 15 באוגוסט 2019

ספר מתח חדש: הדירה


ספר מתח חדש:
הדירה מאת ש.ל.גריי



"הדירה" מאת ש.ל.גריי בהוצאת "דני ספרים", הוא מותחן מצמרר ומרתק.

מארק וסטף מנהלים חיי משפחה רגועים עם בתם הקטנה בקייפטאון, דרום אפריקה, עד שיום אחד פורצים לביתם שלושה גברים חמושים במסכות סקי ותוקפים אותם. מצולקים מהטראומה, הם מנסים להשאיר את צרותיהם מאחור ולצאת לדרך חדשה. כשחברתם קרלה מציעה להם להירשם לאתר אינטרנט של חילופי בתים, הם לוקחים את ההצעה בשתי ידיים בתקווה שחופשה בארץ אחרת תעזור להם להחלים. מארק וסטף פוגשים אונליין בזוג צרפתים אופנתי בשם פֶטיט שברשותם דירה מקסימה בפריז, ומסכימים להתחלף איתם למשך שבוע. אבל כשהם מגיעים לבירה הצרפתית, מתברר להם שפרסום לחוד ומציאות לחוד. הדירה של בני הזוג פטיט היא עלובה ומעופשת, וכשהם מנסים ליצור איתם קשר – איש לא עונה להם. ואז, כשהחופשה ה"מושלמת" מקבלת לפתע תפנית מאיימת ואלימה, גם הסדקים בחיי הנישואים שלהם הולכים ומתרחבים, וסודות אפלים מעברו של מארק מתחילים לצוץ אל פני השטח.

ש.ל. גריי הוא שם העט של שני סופרים המשתפים פעולה ביניהם: שרה לוטס ולואי גרינברג. שרה לוטס היא סופרת ותסריטאית, ומעריצה גדולה של ספרים וסרטים העוסקים בזומבים. לואי גרינברג הוא סופר ועורך, וחובב מושבע של ספרות ערפדים אפוקליפטית. ביחד הם כתבו כבר ספרי מתח ואימה רבים, וכולם זכו לשבחי הביקורת ולהצלחה בחנויות. ספרם הקודם, "לכודים", יצא גם הוא בהוצאת "דני ספרים".

"אפל וטורד-שלווה. תאמינו לי, אם אתם נבהלים בקלות, הספר הזה הוא לא בשבילכם. אני רועד עד עכשיו." –   ר.ל. סטיין, מחבר סדרת "צמרמורת"

"ספר שיגרום לכם לא להירדם כל הלילה." – Kirkus Review

"דירה מתפוררת, שכנה מעורערת בנפשה, מוזיאון שעווה קריפי... ולקינוח: סצינת התספורת המפחידה אי פעם. שיהיה לכם לילה טוב..." – Booklist

"אחרי שתקראו את הספר הזה, לא בטוח שתרצו לעזוב שוב את הבית..." – BookReporter.com



"הדירה" מאת ש.ל.גריי. מאנגלית: כפיר לוי, הוצאת "דני ספרים", 320 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה