יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

ספר מידע חדש: גוף האדם



ספר מידע חדש:

גוף האדם




בואו לראות את גוף האדם כפי שלא ראיתם אותו מעולם!

"גוף האדם" בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר מידע חדש ומקסים. אתם מוזמנים למסע מדהים אל תוך גוף האדם. בואו לראות במו עיניכם כיצד פועל הגוף שלנו, מה מניע אותו, איך הוא נלחם במחלות, וכיצד נוכל לשמור עליו.

זהו ספר מקיף ומפורט, המוגש בפורמט גדול, המציג בפניכם את מערכות הגוף השונות, את המוח והחושים, את האיברים הפנימיים ואת השרירים והעצמות כפי שמעולם לא ראיתם – בתמונות יפהפיות המלוות במידע עשיר ומרתק.

כאן תוכלו ללמוד איך המוח שלנו יוצר זיכרונות ומהם חושי הטעם והריח, למה הדם אדום, כיצד מתרחש תהליך הנשימה ברִֵאות, מהם איברי הגוף הפנימיים, איך העין שלנו רואה תמונות, מה קורה במערכת העיכול למזון שאנו אוכלים, ממה עשוי הגוף ומהן מערכות הגוף, מהם השרירים והגפיים, ועוד המון דברים מרתקים על גוף האדם. בסוף הספר תלמדו על הגוף בעתיד, רפואה גנטית, ננו-רפואה, הדפסה ביונית, עור מלאכותי ועוד. מילון מונחים ייתן הסברים על מילים חשובות בספר.



ספר נוסף בסדרה:

"הדינוזאורים" מאת ג'ון וודוורד, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר יפהפייה ומושקע, מקיף ומפורט המציג בפניכם עשרות דינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים נוספים כפי שמעולם לא ראיתם - בתמונות מרהיבות המלוות במידע עשיר ומרתק בפורמט גדול. הספר לוקח את הקורא למסע מדהים בזמן, אל עידנים קדומים, אל תקופה בה דינוזאורים אדירים שוטטו על היבשה, פטרוזאורים מעופפים שלטו בשמים, והאוקיינוסים שרצו זוחלים ימיים רבי הוד. כאן תוכלו ללמוד על אורחות חייהם של היצורים המדהימים, ששלטו בעולמנו במשך שנים כה רבות, ולגלות כיצד הם צדו, מה הם אכלו, מדוע הם נכחדו, ומה אנחנו יכולים ללמוד מהמאובנים שלהם. בין פרקי הספר: הדינוזאורים; החיים בתקופת הטריאס; החיים בתקופת היורה; החיים בתקופת הקרטיקון; עידן חדש; מדע הדינוזאורים ומילון מונחים.


"גוף האדם". ייעוץ: ד"ר קריסטינה ראות, איורים: ארן לואיס, עורכת ראשית: סמיליקה סורלה. מאנגלית: טל קרן. הוצאת "דני ספרים", 96 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה