יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

ספר הדרכה חדש: להפוך חלומות למציאות


ספר הדרכה חדש: להפוך חלומות למציאות מאת יובל טביב

הסוד לחיי שפע והעצמה בכל תחומי החיים



                                                
האם הייתם רוצים לדעת איך למשוך את השפע לחייכם? הספר "להפוך חלומות למציאות" מאת יובל טביב בהוצאת הספרים "רב מכר" ילמד אתכם כיצד להגשים את החלומות שלכם ללא מאמץ רב ולמשוך לחייכם את כל מה שתמיד השתוקקתם אליו - כסף, זוגיות, בריאות או כל משאת נפש אחרת שאליה אתם שואפים.

כולנו היינו רוצים חיים יותר מאושרים, מערכות יחסים שבנויות על הבנה הדדית וכנות, קריירה מוצלחת ויותר כסף ושפע בכל תחומי החיים. המחבר פיתח שיטה שמאמצת הוכחות מפיזיקת הקוונטים כדי להראות שכל אחד מאיתנו מסוגל לברוא וליצור את המציאות שהוא רוצה בעזרת מודעות מחשבתית. יובל מסביר ונותן דוגמאות רבות בספרו שנכתב באופן רהוט, פשוט וקל ליישום.

ספר משנה חיים זה יגרום לכם להגשים את כל משאלות לבכם אם תתמידו ביישום הכללים – הליך שהוא קל ופשוט. אתם תגלו איך ליישם כמה כללים פשוטים שישנו את חייכם מקצה אל קצה אם רק תאמינו יותר בעצמכם. לא ירחק היום שבו תשאלו את עצמכם: "איך יכולנו לחיות כפי שחיינו עד היום". בספר זה תיחשפו גם לסקירה מקיפה על מסתרי היקום ותלמדו איך תוכלו להפוך את חייכם לגן עדן עלי אדמות.

בספר תתוודעו לכל הסודות, תרכשו כלים ותקבלו הנחיות ברורות כיצד לפעול נכון על פי חוקי המשיכה ללא פילוסופיות מתוחכמות. תלמדו כיצד להגשים כל דבר שתרצו בכל התחומים ולהשיג את כל המטרות שהצבתם לעצמכם. אם רק תהיו סבלניים הכול ייפתח בפניכם, אתם תשאלו את  עצמכם: "איך לא עשיתי את זה לפני כן". איכות חייכם תשתנה, תהיו יותר רגועים, יותר אהובים על כל הסובבים אתכם, יותר סבלניים - בכביש, כלפי הסובבים אתכם בעבודה, בבית ובכלל. החשוב מכל - תוכלו לחשב מסלול מחדש, מסלול הרבה יותר מאושר ומעושר. תוכלו לעצב את חייכם כרצונכם, להגשים חלומות שעד היום לא האמנתם שהם אפשריים, בתחום הכספי, הזוגי, הקריירה ובכלל בכל נושא או תחום שתחשקו בו.

פרקי הספר: מהו חוק המשיכה? חוק המשיכה בראיית המדע, תת-המודע, כלים מעשיים ליישום חוקי המשיכה, כסף,  מערכות יחסים, קריירה ועסקים, בריאות, שימושים נוספים בחוקי המשיכה, 20 צעדים להצלחה בטוחה.

הספר נכתב, לדעת המחבר, בדרך הקלה והידידותית ביותר ליישום ומבוסס ברובו על הניסיון האישי שלו, של לקוחות ושל אנשים קרובים ששינו את חייהם במגוון תחומים. בתחילת כל פרק בספר מוצגות דוגמאות מחייו האישיים.

יובל טביב, אב ל-2, תושב ראשון לציון, מרצה, ויועץ אישי בתחום המודעות המחשבתית. הוא מקיים הרצאות מלוות במצגת עשירה ובהסברים פשוטים וידידותיים לצופה. נושאי ההרצאות "להפוך חלומות למציאות: כוחן של מחשבות - ע"פ חוקי המשיכה"; "טרנספורמציה למציאות - איך להפוך את החיים למאושרים יותר"; "הקשר בין מציאות חיינו לפיזיקה הקוונטית"; "תת המודע- איך לדעת לחשוב, לדבר ולהזין נכון את "המוציא לפועל (תת המודע)".

יובל טביב מספר, כי חשוב לו שבאמצעות קריאת הספר יקבלו הקוראים בהבנה מוחלטת את המשפט הבא: "המחשבות שלך, האמונות שלך והתפיסות לגבי כל אירוע בחייך, קובעים כיצד החיים שלך מתרחשים בעולם הפיזי". מודעות להשלכותיה של המחשבה השלילית ועוצמתה של המחשבה החיובית. כן שאדם מיישם את המשפט "ואהבת לרעך כמוך" הוא מגיע למקומות אחרים בכל התחומים בשילוב עם הצבת מטרות ברורות ויישום כמה כלים פשוטים".


יובל טביב מספר: "בכדי ליצור מציאות חיים שונה ללקוחות שלי ע"פ המטרות שהם רוצים להשיג נדרשת הבנה, כוח רצון והתמדה בכדי ליישם באופן מדויק וחף מטעויות את כל ההנחיות והחוקים. אני מנחה את לקוחותיי ומתאים להם תכנית אישית ע"פ המטרות אותן הם רוצים להשיג. התהליך לשינוי תודעתי חייב להיות בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ועם רצון עז מצידו. לכן לפני שאני נפגש עם לקוח אני חייב לוודא שהוא אכן רוצה בשינוי במאת האחוזים, כושר הלמידה שלו הוא במקסימום ויכולות ההתמדה שלו הן גבוהות ביותר. אם אין ללקוח נתונים אלה סביר להניח שלא יוכל לבצע שינוי מחשבתי וכפועל יוצא מזה הגשמת מטרות וחיים טובים יותר.

"בפגישה הראשונה עם הלקוח אני מסביר לו את כל נושא כוח המשיכה, כוח המחשבה ומוכיח לו שמציאות חייו נרקמת לו מול עיניו כתוצאה ממהלכים פיזיקליים/קוואנטים ולא כתוצאה מגורל רע או ממזל לא טוב. הלקוח מבין שהוא ורק הוא אחראי למצבים בחייו ולא אף אחד אחר. לאחר הבנה בסיסית ומעלה יותר קל ללקוח ליישם כמה חוקים ומהלכים שהוא נדרש לבצע מאחר שהוא מודע להשלכות אם ימשיך לחשוב באותו אופן בו חשב לפני התהליך איתי. ההצלחה כיום עומדת על 100 אחוז היות שלקוחותיי מקפידים לבצע את כל הפעולות כנדרש ועפ"י החוקים. קהל היעד של מטופליי נע לרוב בין גילאי 50-28 ואפשר לומר שהרוב המוחלט הן נשים. אין הסבר מפורש למה הרוב הן נשים כי הן יותר רגישות לעצמן, פתוחות לשינוי ולא בעלות אגו מפותח".

יובל טביב מסכם: "לגבי אופן השימוש בספר הייתי מציע לקרוא אותו יותר מפעם אחת כדי שהמידע יחלחל יותר טוב לתת המודע והביצוע יעשה 'בטייס אוטומטי'. רבים האנשים שאומרים שהם יודעים, מכירים את הנושא, אך אף לא אחד מיישם את הכתוב. אני אומר: 'לדעת ולא ליישם פרושו לא לדעת'. יתרה מזאת, אדם שאומר שהוא יודע או מכיר את הנושא משמע לא יודע ולא מכיר. אין גבול ללימוד הנושא. אנשים מצליחים לומדים כל הזמן ואף פעם לא יודעים שובע מללמוד. אני מציע לקרואיי לחקור וללמוד מעבר לספר זה ולהפנים את הכתוב והכי חשוב ליישמו במלואו. אני פתוח לעזור ולענות על כל שאלה בנושא תמיד".


"להפוך חלומות למציאות" מאת יובל טביב. הוצאת הספרים "רב מכר", 204 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים ובחנויות הספרים באינטרנט. ליצירת קשר עם יובל: www.yuvaltabib.com


                       



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה