יום חמישי, 7 באפריל 2016

שולחן השבת עם רבי נחמן מאת משה רט ואליהו טייב


שולחן השבת עם רבי נחמן מאת משה רט ואליהו טייב


שיחות ורעיונות לפרשת השבוע ולמועדי ישראל





רבי נחמן מברסלב הוא אחת הדמויות המופלאות שקמו בתנועת החסידות ובעם ישראל בכלל. בחייו הקצרים והסוערים יצר הגות מקורית ומעמיקה ולימד את תלמידיו כיצד להתגבר על קשיים ומכשולים ולהגיע לשמחת חיים, ביטחון בטוב שבאדם, שלווה פנימית ותחושת ייעוד.

הספר "שולחן השבת עם רבי נחמן" מאת משה רט ואליהו טייב, בהוצאת אלומות ובהפצת דני ספרים, בא להנגיש את הרעיונות העמוקים של תורת ברסלב לציבור הרחב ולאפשר לכל יהודי לטעום מאוצרות הרוח המיוחדים הללו. השיחות שבו מציגות את דבריו של ר' נחמן בשפה ברורה ועכשווית, שווה לכל נפש. השיחות ערוכות לפי סדר פרשיות השבוע ומועדי ישראל, ואפשר ללמוד אותן יחד בשולחן השבת והחג ולהוסיף לו בכך את האור המיוחד של רבי נחמן. אין אלו רעיונות תיאורטיים בלבד, אלא עצות מעשיות לשיפור החיים ולהתמודדות עם אתגרי הקיום.

רבי נחמן עזב את העולם לפני יותר ממאתיים שנה, אך תורתו עדיין חיה ומחיה נפשות. בעולמנו פועלים דבריו כמו מים קרים על נפש עייפה, מחיים את שומעיהם ומעניקים להם אמונה ותקווה.

סדרת שולחן השבת מביאה מתורתם של גדולי התורה בעם ישראל ומשיחותיהם על פרשות השבוע והמועדים. בשפה ברורה ובשילוב עצות ורעיונות הופך שולחן השבת המשפחתי למקום של לימוד ושיחה לכל בני הבית.

"שולחן השבת עם רבי נחמן – שיחות ורעיונות לפרשת השבוע ולמועדי ישראל" מאת משה רט ואליהו טייב. הוצאת אלומות ובהפצת "דני ספרים". 379 עמודים, כריכה קשה, מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה