יום שלישי, 12 באפריל 2016

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": החלל

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": החלל




"החלל" מאת אמילי בון, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.

הילדים ילמדו על נושאים רבים הקשורים בחלל: מהו החלל, הירח והכוכבים, שיגור טילים ואסטרונאוטים, מהי תחנת חלל, מערכת השמש ועוד. הם ילמדו גם על חייו של כוכב, על הגלקסיות ואפילו על צפייה בכוכבים.

סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה לראשית קריאה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב.

ספר נוסף בסדרה: דינוזאורים – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים.


"הספר הראשון שלי: החלל" מאת אמילי בון, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 54 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה