יום שני, 1 ביולי 2013

עניין של מזל


לראשונה מדריך אסטרולוגי לצעירים



עניין של מזל

שפת המזלות

אסטרולוגיה שימושית לצעירים

מאת: אסתי לב ואביה בנימין

איורים: דרור אדם
הוצאה עצמית
* * * * * *  
(247 עמודים, 94 ₪)

אביה בנימין ואסתי לב – אסטרולוגיות בכירות וותיקות, חיפשו במשך שנים ספר "כחול-לבן" בשפה העברית שיקרב את רזי התחום לדור הצעיר, וכשלא מצאו אחד כזה, החליטו לכתוב אותו בעצמן.

"עניין של מזל" פותח צוהר לתחום מרתק, גם אם שנוי במחלוקת, בשפה ברורה ונגישה לצעירים שמתעניינים בתורה האסטרולוגית, ולא היה להם את מי לשאול. כך יוכלו להבין את עצמם טוב יותר, לקבל ולאהוב את עצמם ולמקסם את הפוטנציאל הטמון בהם.

"עניין של מזל" מתכתב עם השפה של הצעירים. הוא משתמש באייקונים שלהם, מלווה בקריצות הומוריסטיות ואיורים משעשעים. הספר נכתב מנקודת מבט חיובית: במקום להציג מה מכשיל אותנו, מפרטות המחברות מה מפריע לנו להצליח. במקום לדבר על מה אנחנו מפסידים מהיותנו בני מזל מסויים, הן מדגישות למה כדאי לנו לשים לב. מידת ההתאמה למזלות אחרים היא תחת הכותרת "חיבור קולע או צולע" ולא "חיבור קולע או חיבור הרסני".

המחברות מדגישות ומפרטות איך להפוך את נקודות התורפה והחולשות, ליתרונות. כל מזל ימצא בספר במה הוא במיטבו וממה הוא מתבאס; מה הוא מרוויח מהיותו בן מזל מסויים ולמה הוא צריך לשים לב; מהו סגנון החיים שלו; מה עליו לעשות כדי להצליח בחיים; מה המקצועות בהם הוא חזק; מהי התייחסותו לכסף ולאהבה ובעזרת שאלון אסטרולוגי, לגלות האם הוא בן-מזל מובהק.

הן מבהירות שמי שמבין באסטרולוגיה, יודע שאין להתייחס למזלות בצורה ערכית של "טוב" או "רע". יש מזלות שנחשבים יותר "קוליים" ושווים, ויש מזלות שנחשבים יותר בעייתיים וקשים, אבל לכל מזל יש תכונות והתנהגויות חיוביות ושליליות.


המדריך "עניין של מזל" נפתח במבוא הנותן מענה לשאלות כגון:

מה זה בכלל אסטרולוגיה?

למה האסטרולוגיה איננה "שטויות" ?

איך האסטרולוגיה יכולה לעזור לנו בחיים?

טיימינג זה כל הסיפור! איך יכולה האסטרולוגיה לסייע בתכנון מהלכים בחיים? האסטרולוגיה מספקת את העיתוי הנכון לתכנון מהלכים חשובים בחיינו: היא עוזרת לבחון את הזמן המתאים ביותר לביצוע הדברים החשובים ביותר: חגיגות נישואין, פתיחת עסק, חתימה על חוזה, ניתוח או אפילו התחלה של דיאטה יכולים להתבצע באופן אופטימלי אם רק יתחילו בזמן הנכון, המתאים לאופיים של האירועים.
טיפ! הביטו בלוח העברי: בין א'-ט"ו בחודש הירח מתמלא, וזה מועד מתאים להתחלות חדשות. אם אתם רוצים לעשות משהו שיצליח ושתהיה לו המשכיות – זה הזמן. לעומת זאת, כשהירח מתחסר, בין ט"ז לחודש ועד לסופו, כדאי לסיים דברים. למשל, אתם רוצים להיגמל מהרגל רע כמו כסיסת ציפורניים, אכילה כפייתית או סיום קל של מערכת יחסים – זה הזמן.

באילו כשרונות התברכתם? האם אתם באמת מוכשרים או שרק אמא שלכם חושבת שיש לה גאונים בבית?

על אהבה ומערכות יחסים: איך תדעו אם זו שהתלהבתם ממנה במסיבה היא באמת בשבילכם?

במה הכי כדאי לנו לעסוק, איזו קריירה מתאימה לנו ומה הפוטנציאל הכלכלי שלנו?

מה זה אופק? או במילים אחרות: מה אנחנו מציגים בחלון הראווה שלנו?

איזו פיצה הזמינו לנו ביום לידתנו?
כאמור, מפת הלידה מורכבת מכל שנים עשר המזלות. אפשר לדמיין ולראות אותה כמו פיצה, המחולקת ל 12- חתיכות. כל חתיכה נקראת "בית", והיא קשורה לתחום חיים מסוים.
בעצם כל המזלות מופיעים במפת הלידה שלכם, לכן אתם יכולים ברמת הפוטנציאל להוציא כסף בלארג'יות כמו האריה, להיות יצריים וסוערים כמו העקרב, משפחתיים ומסורים בבית כמו הסרטן וסקרנים כמו הקשת. אז מאיזה צד אתם רוצים להתחיל לנגוס בפיצה?


אביה בנימין (מורה למתמטיקה לשעבר) ואסתי לב (עורכת דין לשעבר), הן אסטרולוגיות בכירות וותיקות, בעלות דיפלומה מטעם הפקולטה ללימודי אסטרולוגיה בלונדון. מאחוריהן שנים רבות של כתיבת מדורים אסטרולוגיים בעיתונות וברשת, לרבות מדורים קבועים בעיתוני נוער.


אביה ואסתי הן מחברות הספר המצליח – "האסטרולוגיה של הזוגיות. ונוס, מרס וכל השאר" שיצא לאור ב-1996.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה