יום שלישי, 27 במרץ 2012

טיול בהגדה



מה נשתנה במתנה השנה?
השנה תיהנו מהגדה של מתנה לפסח!



"טיול בהגדה" - הגדת קומיקס מקורית מהאגדות!

 5 מתנות ייחודיות במארז אחד לפסח מהשירות הבולאי


בולים יכולים להוות שגרירים חינוכיים שמשמשים גם למשלוח מכתבים. חג הפסח מהווה הזדמנות נאותה להעשרת הידע והבנת המסורת טוב יותר. הילדים מחפשים קצת יותר עניין בקריאת ההגדה? המסובים משתוקקים לדעת קצת יותר על מנהגי החג?? – השנה נוכל לחגוג את סדר הפסח באופן פעיל ומהנה יותר, לרווחת כל בני הבית – סיפורים, פעילויות, שירים  באדיבות השירות הבולאי!

השירות הבולאי של חברת דואר ישראל הפיק לקראת חג הפסח מארז מתנה משפחתי מיוחד, "טיול בהגדה", המעניק זמן איכות חווייתי, המשלב תוכן עשיר ומהנה, לחג הפסח. ההפקה משותפת עם חברת "קלסיקלטת".

בשירות הבולאי מציעים להעניק, מכל הלב, מארז מתנה מקורי ונפלא זה לכל בני המשפחה הכולל 5  מתנות ייחודיות: הגדה לילדים המשולבת בסיפור קומיקס מרהיב וייחודי לדואר, המבוסס על תכני ההגדה; גיליון בולים "הבול שלי" עם דמויות קומיקס משעשעות; פעילויות מהנות לכל המשפחה בתוך המארז; דיסק שירי הפעלה לחג בביצוע של מיכל צפיר; משחק הרכבה: פירמידה מצרית להרכבה ומשחק. המארז יימכר בסניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר במחיר 39.00 ש"ח.

הטבה בלעדית לרוכשים את "טיול בהגדה": שובר הנחה על ספרי דרדסים וחוברות דיסני - שובר במארז!

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שמקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית מקנה ערכים וגיליון הבולים המיוחד והמאויר, מהווה שגריר חינוכי שמשמש גם למשלוח מכתבים. הפעילות המשותפת מסייעת לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים עם גושפנקא של בקרות חינוכיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה