יום רביעי, 28 במרץ 2012

אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה


אבולוציה שלי
או: איך הפכתי משפן לאריה


מאת: גילי ויינטראוב
איורים: איל אילת
הוצאת אסטרולוג בשיתוף הוצאת ידיעות אחרונות
* * * * * *

142 עמודים, 98 ₪


"לכל אורך הילדות שלי קיבלתי את הרושם שאני קצת איטי. איך קיבלתי את הרושם הזה? אולי זה קשור לעובדה שכשאנשים היו מדברים אליי הם היו מוסיפים הרבה פעמים את המילה "נו": "נו, בוא כבר", "נו, כמה זמן נחכה לך?", "נו, שים נעליים", "נו, למה אתה לא מוסר?", "נו, איפה אתה, אנחנו נאחר בגללך לסרט". אנשים נתנו לי להבין שזו בעיה שאני עושה דברים לאט (למרות שהיום אני מבין את זה אחרת לגמרי. אני עושה דברים לאט בגלל שאני בן אדם חולמני, ודרך החולמנות אני מגיע לכל מיני רעיונות, לפעמים ממש רעיונות שאני אוהב. אבל אז לא הבנתי את זה). עכשיו, בגלל שיש לי מוח לוגי שיודע להסיק מסקנות, הבנתי שאני כנראה, נו, איך קוראים לחיה הזאת שהיא ממש, אבל ממש, לא מהירה?"


על הספר

מה קורה כשאדם צעיר קם בוקר אחד ומגלה שכל מה שהוא צבר בחייו זה לא כסף או רשימת הישגים אלא חיות שמפריעות לו להצליח בחיים?
'אבולוציה שלי או איך הפכתי משפן לאריה' הוא ספר יוצא דופן המיועד לגילאי 14-80. סיפור אישי על אבולוציה של אדם אחד.
גיבור הספר (או אולי נכון יותר לומר: פחדן הספר) מגלה, בשלב מסויים בחייו, שבתת-המודע שלו שוכנות חיות כמו שפן, חילזון ועצלן, אשר מפריעות לו להגשים את עצמו ואת חלומותיו. הוא מחליט לצאת למסע אבולוציוני שמטרתו לפתח את החיות הללו לחיות אחרות שישרתו אותו יותר.
את הספר מלווים איוריו של איל אילת, חבר ושותף לדרך של המחבר. איל הינו מאייר ותיק ומוכשר המביא לספר זה קו מפתיע ברעננותו, השואב את השראתו מאיורי זן יפניים.
ספר מקורי, מקסים ומצחיק, הלוקח אותנו יד ביד ומאפשר לנו לגדול ביחד איתו.

על המחבר
גילי ויינטראוב, קופירייטר ומנחה לצמיחה אישית, מחבר כאן לראשונה את שני מסלולי חייו: כתיבה רעיונית וחיפוש העוצמה הפנימית.
במסגרת החיפוש עבר גלגולים רבים: לימודי פילוסופיה, שותפות בפאב תל אביבי, רעיונאי במשרדי פרסום, כתיבה לטלוויזיה, שיטוטים במדבר ובהרי ירושלים, השתתפות בסדנאות, והתנסות בעשרות תרגילים מתורות ומתפיסות שונות.
גילי ויינטראוב, בוגר קורס מנחים בבית הספר לאימון emotion ומוסמך כמאסטר בשיטת NLP.
נולד בחדרה, התגורר כל שנות ילדותו ונעוריו בחיפה, חי כעשר שנים בתל-אביב, כיום גר ברמת גן. בן 46, נשוי ואב לשלושה,
'אבולוציה שלי' הוא ספרו השני. ב-1992 ראה אור ספרו הראשון 'קומיקזה'.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה