יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

להבקיע מאה שערים

 

ספר הדרכה חדש

בהוצאת ראובן מס


 

להבקיע מאה שערים מאת עופר נחשון

איך לעשות עסקים עם הציבור החרדי

 

הציבור החרדי בישראל מונה כמיליון איש, ומגלגל כ- 12 מיליארד ₪ בשנה. זוהי חברה תוססת ומשתנה שהשפעתה על כלל החברה הישראלית ועל כלכלתה תלך ותתעצם. בדומה לחברה החילונית שמורכבת מקבוצות רבות, כך גם הציבור החרדי מורכב מקבוצות שונות בעלות מאפיינים ייחודיים שלמרות בסיסן האידיאולוגי המשותף הן בעלות השקפות עולם שונות. כדי להצליח עסקית עם קהל יעד זה יש לפנות לכל קבוצה במגזר באופן המיוחד לה, ולתת מענה לצרכים הספציפיים שלה. זוהי משימה סבוכה, אך בהחלט אפשרית.

 

מטרתו של הספר "להבקיע מאה שערים" שכתב עופר נחשון בהוצאת "ראובן מס, ירושלים", היא להקנות את הידע ואת הכלים הבסיסיים להתקשרות עסקית פרודוקטיבית וארוכת ימים עם הציבור החרדי. הספר מיועד בעיקרו לאנשי עסקים שרוצים לחדור למגזר החרדי או לאלה שרוצים להעמיק את קשריהם העסקיים עמו. הספר מאפשר הצצה מיוחדת אל עולם התרבות, המבנה  החברתי ותפיסת העולם של ציבור זה.

 

בספר מוצגות דרכים מעשיות לעסקים עם הציבור החרדי. החל ממסחר, ירידים ושימוש מושכל בתקשורת, עבור לשיווק באינטרנט, וזאת בניגוד לסטיגמה שחרדים אינם גולשים כלל באינטרנט, באסטרטגיית חדירה, בפירוט מוקדי הכוח השונים בתוך החברה המרתקת הזאת וכיצד נכון להיעזר בהם בעסקים. כל מי שחפץ להעמיק עסקיו או שמתעניין בחברה הזאת יפיק תועלת מהספר.

 

עופר נחשון, (49), נשוי ואב לארבעה, תושב צור הדסה, יזם ומומחה לאסטרטגיה עסקית ולעסקים עם הציבור החרדי. בוגר ישיבות חרדיות, שירת חמש שנים שירות בטחוני קרבי, בעל תואר שני בפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית, נשוי ואב לארבעה. לאחר שעבד כיועץ בחברה לייעוץ אסטרטגי, יצא לדרך עצמאית כיזם וכמייסד חברת ״מלאכת מחשבת״, שיעודה הוא חיבור עסקי בין החברה החרדית לחברה הכללית. עופר ליווה עסקים רבים בבעלות חרדים ובבעלות חילוניים. הוא הקים גשר עסקי בין אנשי עסקים חרדים לבין החברה הכללית ויזם עשרות מיזמים שמחברים בין העולמות. החל מנעוריו דרך חייו הבוגרים והמקצועיים, גילה תמיד עניין בציבור החרדי וחש כלפיו חיבה רבה. חיבתו זאת היא שהובילה אותו לראות באוכלוסייה הזאת יעד עיקרי לעסקיו.

 

"להבקיע מאה שערים – איך לעשות עסקים עם הציבור החרדי" מאת עופר נחשון, הוצאת "ראובן מס ירושלים", 128 עמ'. מחיר לצרכן 100 ₪ כולל מע"מ, להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ ובחנויות הספרים המקוונות ברשת או באמצעות אתר הוצאת ראובן מס http://rubinmass.co.il/?page=itempage&bookPage=155608 או באמצעות האתר של עופר נחשון www.mmachshevet.co.il

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה