יום שישי, 1 במאי 2015

ספר חמישי בסדרת הפנטזיה לנוער "אוקסה פולוק

"שלטון הבוגדנים" –

ספר חמישי בסדרת הפנטזיה לנוער "אוקסה פולוק" 


מאת סנדרין וולף ואן פלישוטה




"שלטון הבוגדנים" מאת סנדרין וולף ואן פלישוטה, בהוצאת דני ספרים, הוא הספר החמישי בסדרת הפנטזיה הממכרת לנוער 'אוקסה פולוק'.

אוקסה היא נערה צרפתייה המגלה שיש לה כוחות מיוחדים ושהיא יורשת העצר של ממלכת אדפיה, עולם בלתי נראה החבוי אי שם על פני כדור הארץ ונשלט בידי עריץ אכזר ובוגדני.

אוקסה וחבורת האנילימילים מצליחים לנצח בקרב על מגדל הזכוכית, אך סופגים אבדות קשות. הם חוזרים אל ביתם שבלונדון כדי לטפל באמה של אוקסה, ושם מגלים למגינת ליבם שאורטון מק'גרואו לא מת בקרב. הוא עקב אחריהם אל מחוץ לאדפיה יחד עם שני בניו ועם חבורת הבוגדנים שלו, וכעת הם מתכננים להשתלט על כדור הארץ במזימותיהם האפלות. והגרוע מכל עבור אוקסה - אורטון מצליח להעביר את טוגדואל, אהובה המסתורי, אל הצד האפל...

אזהרה: מדובר בסדרת פנטזיה ממכרת. ברגע שמכירים את אוקסה, את סבתה יוצאת הדופן דרגומירה ואת שאר בני משפחת פולוק המדהימה והיצורים הססגוניים שלהם, אי אפשר לעזוב אותם או את עולמם.

סנדרין וולף (41), מאיירת ספרי ילדים ועובדת כספרנית בעיר שטרסבורג בצרפת, עבדה תקופת מה כעובדת סוציאלית. אן פלישוטה (42), גם היא עובדת כספרנית בשטרסבורג, אך לפני כן עבדה כמורה לסינית, אחות וכותבת מכתבים בהזמנה.

הצלחה בינלאומית: את הרפתקאותיה של אוקסה פולוק שתורגמו ל- 24 שפות והספרים עצמם נמכרו עד כה ביותר ממיליון עותקים, כתבו השתיים ופרסמו תחילה בהוצאה עצמית. לאחר שפתחו פורום באינטרנט, החלה השמועה על הספר לעבור מפה לאוזן וסחפה מעריצים רבים. בסתיו 2009 פתחו שתי קוראות צעירות מועדון מעריצים של אוקסה והחלו לשלוח מכתבים להוצאות הספרים בדרישה להפיץ את הספר באופן נרחב יותר. מנכ"ל הוצאת XO הסתקרן וקרא את הספר בנשימה עצורה במשך לילה אחד. הוא החליט מיד להרים את הכפפה וחתם עם המחברות על חוזה לחמישה ספרים בסדרה. כך הפכה אוקסה לתופעה עולמית, והיא כובשת בסערה את טבלאות רבי המכר במדינות רבות, ועכשיו גם בישראל. בצרפת יצא לאקרנים בקרוב הסרט אוקסה פולוק.

"שלטון הבוגדנים – אוקסה פולוק 5" מאת סנדרין וולף ואן פלישוטה, מצרפתית: ליאורה לוי מלינסקי, הוצאת "דני ספרים", 344 עמ'. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il         





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה