יום ראשון, 7 בפברואר 2021

ספר חדש: הנני אסופה לפנייך

 

ספר חדש:




הנני אסופה לפנייך מאת מיכל שיראי-סלונים

 

"הנני אסופה לפנייך" מאת מיכל שיראי-סלונים, בהוצאת ספרי ניב, כולל בתוכו אוסף של קטעים קצרים אשר עוסקים כולם באישה, בנשיות, במעמד האישה, במין הנשי, במהותה של האישה ובמקום שלה בסביבתה ובעולם כולו. אסופה של מילים, שיצאו ללא מסננים היישר מבטן הכותבת אל לב הקוראים.

הספר נוגע במהות הכאב, האהבה, התמודדויות החיים ועולמה הפנימי של כל אישה.

הקטעים הם מעין קטעי העצמה, אשר מבקשים להראות לאישה צדדים טובים וחיוביים יותר של רגעים קשים, לתמוך בנקודות זמן לא פשוטות, להעניק תמיכה כשקשה ואפילו להוות אוזן קשבת במקרים שבהם הקוראת מרגישה צורך לשתף.

 

"את רגישות היתר שלך – הפכת לאמפתיה; את השתיקות הארוכות – ליכולת למדוט; את החולמנות – ליכולת להתנתק מרעש; את הקנאה – לחוכמה שעוזרת לך למלא את צרכייך; את הכמיהה – הפכת לאש שמניעה אותך לפעולה; את היהירות – הפכת לרשות להרגיש בעלת ערך". (מתוך הספר)

 

מיכל שיראי סלונים בת 48, אימא לשניים, מטפלת רגשית, בעלת תואר .M.A בטיפול בשילוב אומנויות. עובדת שנים רבות בקליניקה פרטית עם מבוגרים, ילדים והדרכות הורים. "הנני אסופה לפנייך" הוא ספרה הראשון – קובץ של תכנים שנולדו מעומקי הנשמה.

מיכל שיראי סלונים מספרת: "לפני חמש שנים, בתקופה של שינויים, נולדו המילים, שמצאו דרך להיות ביטוי לקולם של רבים. מתוך כאב, געגוע והודיה הקטעים מצאו את דרכם למפגש עם העולם".

 

"הנני אסופה לפנייך" מאת מיכל שיראי-סלונים. הוצאת "ספרי ניב", 232 עמודים. מחיר לצרכן 82 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה