יום רביעי, 10 בפברואר 2021

ספר עיון חדש: מהתפוח של אדם לתפוח של ניוטון

 

ספר עיון חדש:

מהתפוח של אדם לתפוח של ניוטון 



מאת ד"ר שמריהו קידר

מושגים בקבלה ובחוכמת החסידות דרך עדשת הפיזיקה המודרנית

 

במהלך שנות ה-20 של המאה ה-20 העולם השתנה לנצח ברגע שפיתחו תיאוריה פיזיקאית חדשה – תיאוריית הקוואנטים. עד עצם היום הזה תיאוריה זו מאפשרת לנו לנבא את ההתנהגות של עצמים פיזיקליים ולהסביר תופעות טבעיות רבות.

"מהתפוח של אדם לתפוח של ניוטון – מושגים בקבלה ובחוכמת החסידות דרך עדשת הפיזיקה המודרנית" מאת ד"ר שמריהו קידר, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר מרתק ומעניין, המביא רעיונות בקבלה ובחוכמת החסידות דרך נקודת המבט של הפיזיקה המודרנית. השאלה הנצחית של העולם שלנו נענית על ידי הקבלה, הפיזיקה המודרנית והדמיון המדהים ביניהם.

ד"ר שמריהו קידר יצא למסע למידה לעומק של נושא הפיזיקה וגילה הקבלה מרהיבה בין התיאוריות שלמד לעקרונות הקבלה והחסידות. עקרונות כמו היווצרות העולם מכלום, האיחוד שניתן למצוא בטבע, התפתחותו של המין האנושי והכוח שיש באינטליגנציה האנושית – כולם מיוצגים בספר זה דרך נקודת המבט של הפיזיקה הקוואנטית ודרך הקבלה.

ד"ר שמריהו קידר, חוקר מוערך ושותף לכמאה מאמרים מדעיים בתחום הגיאופיזיקה, פיתח את התעניינותו במערכת היחסים שבין היהדות לבין הפיזיקה המודרנית במהלך שני העשורים האחרונים וכעת מזמין אתכם, הקוראים, להצטרף אליו למסע מיוחד זה.

"מהתפוח של אדם לתפוח של ניוטון" הוגדר כרב מכר באמזון במספר קטגוריות שונות.

"מהתפוח של אדם לתפוח של ניוטון – מוגים בקבלה ובחוכמת החסידות דרך עדשת הפיזיקה המודרנית" מאת ד"ר שמריהו קידר. הוצאת "ספרי ניב", 149 עמודים. מחיר לצרכן 76 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה