יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

ארנה 1 - ציידי העבדים

סדרה של פנטזיה מותחת לנוער

ארנה 1 - ציידי העבדים


מאת מורגן רייס


זה לא מדע בדיוני – זוהי המציאות


"ארנה 1 – ציידי העבדים" מאת מורגן רייס, בהוצאת "דני ספרים", הוא מותחן פנטזיה פוסט-אפוקליפטי, הספר הראשון בטרילוגיה שכבשה בסערה את כל טבלאות רבי המכר בארצות הברית ובאמאזון. מאז 'משחקי הרעב' לא הייתה סדרה כל כך מסחררת שלא תוכלו להניח מהיד לרגע.

הספר גדוש הפעולה עוקב אחרי מסעם המסוכן של גיבורי הספר שמוביל אותם עמוק לליבה של ניו-יורק העתידנית. לאורך הדרך, אם ברצונם לשרוד, עליהם לעשות כמה בחירות קשות ביותר ולהקריב קרבנות גדולים. הם נתקלים במכשולים שלא ציפו להם, כולל רגשות בלתי צפויים זה כלפי זה.

השנה היא 2120. אמריקה קרועה לגזרים בעקבות מלחמת האזרחים השנייה. בעולם פוסט-אפוקליפטי זה, רק ניצולים מעטים שרדו והם פזורים בהרים ובשטחי הפרא. בערים הגדולות שולטות כנופיות אלימות המפטרלות ללא הרף וצדות עבדים, קורבנות עלובים שנועדו לספק את צרכי הבידור שלהם בזירת המוות: הארנה. בארנה נלחמים היריבים עד המוות ורק חוק אחד מושל בה – אף אחד לא שורד!  זה לא מדע בדיוני, זוהי המציאות!

ברוּק מוּר בת ה- 17 הצליחה לשרוד בבית קטן בהרים עם אחותה ברי. בלילות הן היו מסתתרות מפני ציידי העבדים ובימים הייתה יוצאת ברוק לחפש מזון. אך יום אחד, בעת שברוק שוטטה בחוץ, גילו הציידים את הבית ולקחו את ברי איתם אל העיר ניו יורק ואל מוות בטוח בארנה.

ברוק, בתו של לוחם מרינס, יוצאת במרדף מסוכן בעקבות אחותה. בדרך מצטרף אליה בן, ניצול כמוה שגם אחיו נחטף על ידי הציידים, ויחד הם יוצאים למשימת הצלה חסרת סיכוי. האם יצילו את אחיהם או יחזרו חזרה? האם יילחמו בזירה?

מורגן רייס היא מחברת רבי מכר רבים, בהם "the vampire journals", סדרה הכוללת 11 ספרים וסדרת ""The Sorcerer's Ring ובה 13 ספרים.

אם אהבתם את משחקי הרעב, אתם תהיו להוטים על ארנה 1

"ממכר - זהו אחד מאותם ספרים שאתה קורא אל תוך הליל עד שעיניך מתחילות להתערפל היות שאינך רוצה לעזוב אותו. הסיום המותח הוא כל כך נפלא, שמיד תרצו לרוץ ולקנות את הספר הבא בסדרה" - הדאלאס אקזמינר

"הספר תפס את תשומת ליבי מהתחלה ולא עזב לרגע... זהו סיפור הרפתקה מדהים ומסחרר מתחילתו ועד סופו. אין בו רגע אחד משעמם." - אגודת הספרים העל-טבעיים

"מורגן רייס מוכיחה פעם נוספת שהיא מספרת סיפורים מוכשרת במיוחד... הספר הזה ישבה את ליבם של קוראים מכל הגילים, מבני נוער חובבי פנטזיה ועד מבוגרים חובבי ספרי מתח. סיומו המותח יותיר אתכם פעורי פה." - הרומאנס ריוויוז

מקום 1 באמאזון (ספרי מד"ב ופנטזיה לנוער)
מקום 1 בבארנז אנד נובל (ספרי נוער חדשים)
מקום 1 בסמאשוורדס (ספרי דיסטופיה לצעירים)
מקום 1 בפרידבוקס (סיפורת פוסט-אפוקליפטית)


"ארנה 1 – ציידי העבדים" מאת מורגן רייס. מאנגלית: חנה בן צבי גורן, הוצאת "דני ספרים", 310 עמודים. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה