יום שני, 22 באפריל 2013

ספר התודות שלי


ספר ילדים חדש: 'ספר התודות שלי' מאת מיכל בוקר

תודה –  מילה כה קצרה שמשנה לטובה כל מצב בחיים




ספר התודות שלי מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר מתנה מרהיב לילדים עם רובד של מודעות עצמית ומסר בעל משמעות עמוקה על כך שהכרת תודה והערכה למה שיש לנו הן המפתח להצלחה בחיים. הכרת תודה יוצרת אושר, סיפוק נפשי ושמחה פנימית שהם הבסיס לחיים הטובים שכולנו מחפשים.



ספר התודות שלי הוא ספר מיוחד, המלמד את הילד להעריך את הדברים שיש לו ולהכיר תודה - גם אם אלו פרטים קטנים מחיי היומיום, הנתפסים בדרך כלל כמובנים מאליהם.

הספר מתוכנן כך שתמונת פניו של כל ילד שמקבל את הספר מופיעה בו. זאת ע"י עיצובו עם חור בצורת עיגול, שעובר דרך הכריכה הקדמית ובכל עמודי הספר, ומאפשר להדביק את תמונת פניו של הילד במקום המיועד לכך (המקום מסומן בספר), מה שהופך את הספר לאישי ומיוחד רק לילד עצמו. פניו של הילד יופיעו בכל עמודי הספר והוא ירגיש שהסיפור סובב סביבו.  בסוף הספר יש עמוד שבו הילד יכול למלא את רשימת התודות האישית שלו וכך הוא ילמד ליישם ולהפנים את הרעיון. הספר מתאים לפעוטות ועד גיל 7.

לדברי מיכל בוקר: "הידיעה שיש להכיר תודה, פותחת בפנינו את דלתות החיים הטובים. בחרתי לכתוב על הנושא וללמד להכיר תודה על הדברים שיש לנו דווקא לפעוטות, זאת במיוחד לאחר שנתקלתי בלא מעט מבוגרים שעדיין לא הפנימו את רעיון הכרת התודה. שהרי אם רוצים לשנות את פני הדור – כדאי להתחיל אצל הילדים".



זהו ספרה החמישי של מיכל בוקר, יוצרת סדרת הארגמן – מוצרי איכות לנשמה. מיכל שמה דגש על החיבור לעצמי, על מודעות עצמית גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית. ספריה רבי-המכר, וביניהם במיוחד אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד ומפתח הסודות, מלמדים כיצד להשיג זאת בקלות.

ספר התודות שלי מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים אוריון, 35 עמודים צבעוניים בעיצוב מיוחד ומקורי, מחיר לצרכן 45 ש"ח, מנוקד, הספר מתאים לפעוטות ועד גיל 7. מתאים גם כמתנת סוף שנה בפעוטונים ובגני הילדים. להשיג באתר ארגמן www.argaman.info ובחנויות הספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה