יום שני, 3 בדצמבר 2012

הבול החברתי הראשון


השירות הבולאי בחברת דואר ישראל מציג


הבול החברתי הראשון
רוצים להופיע על בול אישי של דואר ישראל?
היכנסו לפעילות, עצבו את הבול שלכם, הפיצו בין החברים ואולי הבול שלכם יופיע על גבי מכתבים שיישלחו ברחבי הארץ




בין התאריכים 11.11.2012 ועד 22.12.2012  יקיים השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, באמצעות חברת gnsdigital בע"מ, תחרות עיצוב בולים דיגיטלית. במהלך תחרות זו יכנסו המשתתפים לדף התחרות באתר ויוכלו להעלות קובץ של תמונתם האישית, לעצב "בול" מקורי, ולהשתתף בתחרות בה גולשי האתר יצביעו, באמצעות לחיצה על כפתור "LIKE" לבול המעוצב שאותו הכי אהבו מבין כל הבולים המעוצבים, שהועלו על ידי הגולשים באתר.

בפעם הראשונה יעוצב "בול חברתי", כשכל מה שצריך לעשות זה להעלות תמונה, ליצור בול דיגיטלי, להודיע לכל החברים שֶיְלַייקוּ את הבול (לא ללקק לְלַייֵק!) והבול עם הכי הרבה חברים  - בול חברתי כבר אמרנו? – יזכה את יוצרו בפרס מדהים:  מדי שבוע, במשך 5 שבועות, יקבל זוכה אחד פרס - כרטיס ויזה ניטען בסך 600 ₪.
           
לאחר מועד הסיום ובתום התחרות, הבול המעוצב שיקבל את מספר ה"לייקים" הגבוה ביותר מבין כל הבולים המעוצבים שהועלו לאתר במסגרת התחרות, יוכרז הבול הזוכה, ויזכה את המשתתף אשר העלה אותו לאתר, בפרס הגדול -  טאבלט מסוג iPad 3G 16GB WiFi !!

זאת ועוד: בכל שלב של התחרות יוכלו הגולשים להיכנס גם לאתר דואר ישראל ולרכוש את הבול הדיגיטלי גם בגיליונות מודפסים של "הבול שלי". הגולשים יוכלו לבחור ולרכוש מתוך 13 סוגי גיליונות שונים את גיליון הבולים שהכי מוצא חן בעיניהם ושהכי מתאים לתמונה שהעלו. גיליונות הבולים ישלחו אליהם ישירות הביתה (במעטפה עם בול כמובן)  והגולשים המאושרים שיקבלו את גיליונות בולים יוכלו לספר לכל החברים שגם להם כמו למלכת אנגליה יש עכשיו בול משלהם!!!

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי, אומר כי התחרות מתאימה לכל אירוע, לכל גיל ולכל מטרה: תינוק מתוק נולד, טיול משגע בחו"ל, חתונה מהממת, חתול רודף אחרי כלב, התאומות מתגייסות לצה"ל, מסיבת פורים מהשנה שעברה, יום הולדת 16, ציור של הילד מהגן... בקיצור כל מה שחביב, מגניב ומלהיב -  יכול להתאים "בול"!

הבול שלי

שירות "הבול שלי" שמנפיק השירות הבולאי של דואר ישראל החל לפעול בישראל בשנת 2001. במהלך השנים הוזמנו רבבות בולים אישיים בנושאים רבים. 

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי מסר, כי מלבד אנשים פרטיים הנהנים כבר שנים משירות זה, גם מוסדות רבים עושים שימוש בשירות "הבול שלי". מוסדות חינוך – גנים, בתי ספר משלבים בולים אישיים בתוכניות לימוד, בנושאים חברתיים, באירועים וחגים, משתמשים בבולים להדבקה על תעודות התלמידים, ואפילו כשי ייחודי לוועד ההורים. גופים מסחריים וחברות רבות מנציחים את לוגו החברה על בולים אישיים ובדרך זו מפרסמים את עצמם.
אבל השירות הכי רומנטי והכי מיוחד זה לשלוח הזמנות לחתונה עם בול אישי רומנטי שמודבק על גבי המעטפות. עשרות זוגות גילו את השירות הייחודי הזה ושלחו את עצמם מודבקים כבול אישי על הזמנות החתונה שלהם. אגב, גם הורים לבני מצווה שולחים את ההזמנות לחגיגות בר/ת מצווה עם תמונת חתן/כלת השמחה. נשיאי מדינות מקבלים מנשיא המדינה שמעון פרס מסגרת מהודרת עם גיליון "הבול שלי" ובו תמונתם. בכירים במשק ובכלכלה מעניקים גיליון ממוסגר כשהם שוברים את הראש איזו מתנה לתת למי שיש לו כבר הכל – כמו לדוגמא, בלשכת השר שטייניץ הזמינו עבורו גיליון בולים אישי ליום הולדתו. גם שחקני בית"ר ירושלים הונצחו על גיליון בולים אישי.


כתובת אתר התחרות:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה