יום חמישי, 19 בספטמבר 2019

ספר חדש: כריתה מאת לבנה מושון


ספר חדש:

כריתה מאת לבנה מושון



"כריתה" מאת לבנה מושון בהוצאת "דני ספרים", הוא רומן נפלא ומרגש.
מיכה, גבר ביישן ושתקן, מגיע לביקור אצל זושה, חברתה הטובה ביותר של אמו, רוזליה, שנפטרה לפני זמן קצר. הוא מבקש לשמוע מזושה על ילדותה של אמו ועל קורותיה בזמן מלחמת העולם השנייה. עכשיו, לאחר מותה, חשוב לו למצוא תשובות לשאלות שריחפו באוויר במהלך כל ילדותו אך נותרו ללא מענה.

את תשומת ליבו מושכת שכנתה של זושה, אישה צעירה בעלת מראה אינדיאני. זוהי דורה, מהגרת מקולומביה שמגדלת את בנה היחיד הזקוק להשתלת כליה.

ככל שסיפוריה של זושה חושפים את סודות העבר, הולך ונרקם סיפור אהבה עדין בין מיכה לבין דורה, וליבו של מיכה נפתח לרגשות שהיו חבויים בתוכו במשך זמן רב. זהו סיפור על חיפוש אהבה ועל החוטים הדקים המחברים בין שתי נפשות אבודות.

לבנה מושון, מחברת  הרומנים "שתיקת הצמחים" (מועמד לפרס ספיר 2014), "אהבה חמוצה" וספרים אחרים, מפגישה בספרה זה שני אנשים משני עולמות הפוכים, משלימים. ביד עדינה ומדויקת ובסקרנות סבלנית ומפוכחת היא משרטטת יחד עימם את האפשרות לגשר על פערים תרבותיים, חברתיים ונפשיים, ולפגוש, כמעט לראשונה, את כוחו הגדול של הרגש.



"כריתה" מאת לבנה מושון. הוצאת "דני ספרים", 295 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה