יום חמישי, 18 ביולי 2019

ספר חדש: בוודאי ישנה אהבה


ספר חדש:
בוודאי ישנה אהבה מאת רן ובר


ספרו "להיות בשמחה" קיבל אות ספר זהב תוך כחודשיים והפך להיות ספר היהדות הראשון 

שנכנס למבצעי קופה ברשתות הספרים ויצא החוצה מגבולות המגזר והז'אנר.

"בשעת מריבה, לפעמים הוא מצליח להישיר מבט, ודרך כל הכאב עדיין לומר: בוודאי ישנה אהבה. זה ידרוש הרבה עבודה משנינו, אבל אני מאמין באהבה שקיימת מתחת לחורבות חיינו. אם לפחות אחד הצדדים אומר את זה - נס יכול להתרחש" (מתוך הספר)

בדיחה ידועה מספרת על זוג קשישים שהלכו אט אט ברחוב כשהם נתמכים זה בזה. ראה אותם בחור צעיר ושאל: תגידו, איך נשארתם יחד כל כך הרבה זמן? ענו בני הזוג: בדור שלנו, אם משהו שבור – מתקנים אותו.

"בוודאי ישנה אהבה" מאת רן ובר, בהוצאת "אלומות" מבית "דני ספרים", צועד בעקבותיו של הסיפור מעשה מאבידת בת מלך של רבי נחמן מברסלב המתאר מסע של כמיהה, חיפוש וגילוי. דרך הסיפור ובשילוב עצותיו ומעשיותיו הנפלאות של רבי נחמן נפרסת לפנינו דרך חדשה שתעביר אותנו תהליך מלא תקווה לניעור שכבות אבק מעל הלב וגילוי הרצון האנושי הבסיסי ביותר – לאהוב ולהיות אהובים.

הספר מציע להילחם על האהבה, לא להתייאש מהחיפוש אחר זוגיות ולא לוותר עליה .

'בוודאי ישנה אהבה' הוא ספרו השישי של רן ובר, מחבר רבי המכר 'סוד הנקודה הטובה' ו'להיות בשמחה', ומובאים בו בשפה פשוטה וברורה תובנות וכלים לעבודה זוגית ואישית. הקריאה בספר יכולה לחבר אותנו שוב אל האמונה שלמרות כל הקשיים בדרך – בוודאי ישנה אהבה. ספרו "להיות בשמחה" קיבל אות ספר זהב תוך כחודשיים והפך להיות ספר היהדות הראשון שנכנס למבצעי קופה ברשתות הספרים ויצא החוצה מגבולות המגזר והז'אנר.

״ספר נפלא שמזמין את הקוראים להעמיק בסיפורו של רבי נחמן מזווית זוגית, העמקה שמטרתה אחת: לעורר את הקשר ולהוסיף בו טוב, אמת וחיות". - ד״ר יחיאל הררי

״הזדמנות מקורית ומאוד אינטליגנטית להיחשף לדרכו ולתורתו של רבי נחמן". - שי גולדן

״במילה אחת: וואו! רוצו לקנות!״ -יעלי איבר

"בוודאי ישנה אהבה – תקווה, אהבה וזוגיות לאור סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב" מאת רן ובר, בהוצאת "אלומות" מבית "דני ספרים". 278 עמודים. מחיר לצרכן 98 ₪, כריכה קשה. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה