יום רביעי, 4 באפריל 2018

"מה שאת רוצה" מאת אגי רגנר


ספר חדש:

"מה שאת רוצה" מאת אגי רגנר




                                                

"להיות חתול לזמן מה היה יכול להיות נהדר, חשב הגבר העייף, אף על פי שלא באמת האמין שדבר כזה אפשרי, לאגור כוח ולהחזיר לעצמו את המעוף שנעלם לו אי שם בשבילי השגרה. האם יש דרך כלשהי לצאת לחופשה כזאת? שאל לאון את עצמו וצחק ממחשבותיו הילדותיות".

"מה שאת רוצה" מאת אגי רגנר בהוצאת אלונים, הוא קובץ של 16 סיפורים מקוריים והומוריסטיים המוגשים כמתנה לקורא, שבהם יכולה הסופרת הכול יכולה להגשים לגיבור את חלומו הנסתר והפרוע ככל שיהיה, סוג של חלום שלרוב רק ילדים מרשים לעצמם לעוף איתו. 

אילקה היא בת של ניצולי שואה שהגשימה את חלומותיה, נשואה באושר לרופא, גרה בבית עם גינה ויש לה בן ובת מוצלחים. ביום שהבן הודיע על חתונה עתידית לבחירת ליבו האושר שלה היה אין סופי עד לרגע שהופיע הענן השחור. אין לה רשימה, אין לה משפחה להזמין לחתונה. שידור חי ומקרי בטלוויזיה נותן לה רעיון מקורי להגשים חלום של משפחה גדולה שלעולם לא הייתה לה. ורדה מתעוררת בבוקר לליטופיו הסקסיים של בעלה כשהוא מגלה שבמקום הנחשק של אשתו איבר מין גברי... ומכאן ורדה יוצאת למסע שמשתנה כל רגע.

מי שמוכן לעלות על רכבת הרים ולצאת לדרך, מצפות לו הפתעות מקשת רחבה של החיים וחלומות  שמתגשמים ומידי פעם יכול הקורא לשאול: "מניין היא מכירה את חלומותיי? היא גרה אצלי בראש?" מי יודע?

אגי רגנר (65), נשואה ואם לבן ובת, תושבת קריית אתא. דוברת הונגרית ורומנית. כבר בגיל שש הכריזה שתהיה סופרת, רק לא ידעה באיזו שפה. קוסמטיקאית במקצועה, אוהבת לכתוב סיפורים, אוהבת  לתכנן ולטייל בחו''ל בעיקר בצורה עצמאית ולא בטיול מאורגן. "אני אוהבת להתבונן באנשים בתחבורה ציבורית, ברכבות תחתיות, פארקים, לראות איך איש שמן אוכל כריך ואיך איש רזה אוכל אותו כריך, מנסה להאזין לשיחת טלפון בנייד (זה ממש לא מנומס, אבל הסקרנות שלי לא נותנת לי מנוח), לדמיין או לנחש את החיים שלהם, מנסה לתפוס מבטם ותנועתם לדמות הבאה שלי. אני גם אוהבת טיולים בארץ, נופים, בתים ישנים ומסתוריים עם טיח מתקלף, גינה פראית, עזובה כשהאוזן שלי שומעת את הספור הנסתר. רחובות בהם עצים זקנים ומדרכה עם שלולית בחורף. 

"אני מתנדבת בארגון למלחמה בסרטן, תורמת טיפולים קוסמטיים לקהילת נשים מחלימות מסרטן ובזמן שמסכת היופי על פניהן אני קוראת להם סיפורים הומוריסטיים מהספר הראשון שלי "רק לא תה". נותנת להן רגע של נחת ובדרך כלל הן מבקשות לרכוש את הספר".

"מה שאת רוצה" הוא קובץ הסיפורים השני שכתבה אגי רגנר. ספרה הראשון "רק לא תה" (סטימצקי, 2013) סחף אחריו קשת רחבה של קוראים שביקשו עוד, וכעת היא שמחה להגיש לכם סיפורים נוספים וכבר עובדת על ספרה השלישי.

"מה שאת רוצה" מאת אגי רגנר.  הוצאת אלונים, 309 עמודים. מחיר לצרכן 78 ₪. להשיג בחנויות הספרים האלקטרוניות ברשת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה