יום רביעי, 5 ביולי 2017

ספר ילדים חדש: "אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג



ספר ילדים חדש: "אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג


                                                

"אבא שלי לא אוהב להתגלח, לא תמיד רואים וגם אין לזה ריח, אבל כשהוא לא מתגלח – הוא פתאום נהיה קיפוד שבא להתארח, נשאר בבית ולא בורח" (מתוך הספר).

ספר הילדים "אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג בהוצאת הספרים מדיה 10 הוא סיפור על אבא שלא כל כך אוהב להתגלח וזה לא עושה שמח בלב לאף אחד. זה לא שהוא לא רוצה, הוא בדרך כלל שוכח וקצף גילוח לא מורח. החוויה מתוארת מבעד לעיניה של בתו הקטנה, שרואה מה שהגדולים לא רואים- הקוצים הם קיפודים. הוא לא יודע שהוא קיפוד או לא מאמין למרות שיש לו זיפים על לחי שמאל ולחי ימין, ספירי הקטנה מבקשת ממנו להתגלח ואז לנשק ולחבק ואפילו זה לא עוזר כי אבא מחבק כמו מתאבק, ואז דווקא כשהלחיים כבר חלקות ספירי מגלה שהיא מתגעגעת לאבא שהיא מכירה – הקיפוד, אז איך זה יגמר? אם נמאס לכם לחכות - קראו את הספר.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של ילנה סולוביי שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

עו"ד רוני שטיינברג מתגורר עם מיכל אשתו, 3 ילדים, 3 כלבים ו- 3 חתולים בישוב הקהילתי תמרת שבעמק יזרעאל. עיקר התמחותו כעו"ד בתחומי מקרקעין וענייני חוקי ירושה וצוואות.

רוני שטיינברג מספר: "הספר 'אבא קיפוד' נוצר בהשראתה של בתנו הבכורה ספיר ובשיתוף פעולה מלא ונהדר של מיכל אשתי. כשחיבקתי ונישקתי את ספיר העירה לי על הזיפים ואמרה: "אבא, הקוצים שלך דוקרים. אתה אבא קיפוד". האמירה הזו התחברה לי באופן אוטומטי עם הזיפים של אבי שבילדותי הם היו קוצים בעיניי. מכאן התגלגל הסיפור ונוצר הספר".
 
"אבא קיפוד" מאת רוני שטיינברג. איורים: ילנה סולוביי. הוצאת הספרים "מדיה 10", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 59 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים.
                                                                                          




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה