יום שני, 17 ביולי 2017

חיסול ממוקד מאת בראד תור

ספר מתח חדש  

חיסול ממוקד מאת בראד תור


הכוכב הלוהט ביותר מבין סופרי המתח של ימינו, חוזר עם מותחן חדש שלא תוכלו להניח מהידיים.

"חיסול ממוקד" מאת בראד תור, מחבר רבי המכר של הניו יורק טיימס, בהוצאת "דני ספרים", הוא מותחן משובח, לוהט ומסחרר שישאיר אתכם ערים עד השעות הקטנות של הלילה.

כשצוות ריגול אמריקני חשאי הפועל באזור סוריה נתקל במארב ומותקף, כל הסימנים מצביעים לעבר מודיע מסוכן בבריסל. אל משימת חיסולו של המודיע מוזעק סקוט הרוואת, סוכן האנטי-טרור המומחה בביצוע משימות מיוחדות. אך בעודו מחפש את המודיע, נתקל הרוואת ביריב מסוכן וקטלני פי כמה – סוכן קווקזי בשם סשה באסייב, שכילד שרד התקפת טרור מחרידה ובעקבות הטראומה הפך למכונת הרג שמטרתה אחת ויחידה: לחסל כמה שיותר אמריקאים.

ככל שמתקפות הטרור מתגברות ואף מגיעות עד לפתחו של הבית הלבן, הרוואת מוצא עצמו במרוץ על חייו. מווינה, בריסל וברלין, עד מלטה, ירדן וסוריה – הוא ייאלץ למתוח את יכולותיו עד הקצה כדי להתמודד מול הרשע המוחלט המאיים למוטט את עולמנו.

סקוט הרוואת, גיבור ספריו של בראד תור, הוא סוכן מסוג אחר. הוא פועל מחוץ לכל המסגרות הרגילות ומותח את הגבולות עד הסוף, מבלי לפחד מהתוצאות ההרסניות שהוא עלול לשאת בהן במקרה של כישלון. כי מבחינתו – כישלון הוא דבר שאינו בא בחשבון!

בראד תור, סופר רבי המכר של הניו יורק טיימס, הוא הכוכב החדש בשמי ספרות המתח העולמית. ספריו נמצאים דרך קבע בראש רשימות רבי המכר בארה"ב והם תורגמו ל- 27 שפות בכל רחבי העולם. הוא שירת כחבר בצוות האנליסטים של היחידה האמריקאית לביטחון המדינה. בקרו באתר שלו: www.BradThor.com

"חיסול ממוקד" הוא ספרו הרביעי שתורגם לעברית, אחרי "הכרזת מלחמה" (הוצאת "דני ספרים" 2016"), "רשימה שחורה" (הוצאת "דני ספרים" 2015) ואחרי "צוות חשאי" (הוצאת "דני ספרים", 2015).
                                                                                                                                  
"המותחן הטוב ביותר של השנה... בראד תור מקבע את מקומו כאשף ספרי מתח שאין שני לו." – The Washington Times

"בראד תור והבלש שלו, סקוט הרוואת, הם הדבר האמיתי. אין לכם צורך לחפש שום תחליף..."  BookReporter.com

"כל מי שחושב שהדבר היחיד שיש לפחד מפניו הוא הפחד, כדאי שיפגוש את בראד תור."  Newsweek

"חיסול ממוקד" מאת בראד תור. מאנגלית: נועה מרום, הוצאת "דני ספרים", 432 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה