יום שלישי, 9 במאי 2017

אנה ואיש הסנונית מאת גבריאל סביט

ספר נוער חדש

אנה ואיש הסנונית מאת גבריאל סביט



הספר זכה בתואר "ספר השנה לשנת 2016" של המגזין Publisher's Weekly ובפרסים רבים נוספים. הוא שהה שבועות רבים ברשימת רבי המכר של הניו-יורק טיימס.

לקראת יום השואה, זהו ספר חובה שיעורר בכל מי שקורא בו רגשות עזים
שיישארו בו זמן רב לאחר הקריאה!

ספר שהוא קלאסיקה מידית, מעורר השראה ומרגש!

"אנה ואיש הסנונית" מאת גבריאל סביט, בהוצאת "דני ספרים" מתאר את מסעם המופלא והמרגש של אנה בת השבע ואיש הסנונית. ב- 6 בנובמבר 1939, אביה של אנה נאלץ לצאת לכמה שעות. הוא עוזב מעט אחרי השעה 11. הוא לא חוזר לעולם. סביט, בכתיבה פיוטית וחדה כתער, מצליח לחשוף את האמיתות הכואבות ביותר של החיים ובאותה נשימה גם לחגוג את נס האפשרויות הגלומות בהם.
                                          
העלילה מתרחשת בקרקוב, פולין, 1939. מיליון חיילים צועדים ואלף כלבים נובחים. זהו אינו מקום עבור ילדות קטנות. אנה היא רק בת שבע כשהגרמנים לוקחים את אביה, פרופסור לשפות, והיא נותרת לבדה. ואז היא פוגשת את איש הסנונית. הוא גבוה, מוזר ומסתורי. כמו אביה, גם הוא בסכנה, וכמו אביה, יש לו יכולת מופלאה לדבר בשפות רבות: פולנית, רוסית, גרמנית, יידיש ואפילו ציפורית. כשהוא מזמן סנונית יפהפייה מהשמיים והיא נעמדת על כף ידו, אנה נשבית בקסמיו והולכת בעקבותיו אל לב היערות.

במהלך מסעם המשותף, אנה ואיש הסנונית יתחמקו מהפצצות, יאלפו חיילים ואפילו – בניגוד לכללי ההיגיון בתקופה כה הרת גורל – ירכשו חברים. אבל בעולם שיצא מדעתו, כל דבר עלול להתגלות כמסוכן – אפילו איש הסנונית.

זהו ספרו הראשון של גבריאל סביט, וכבר מהקריאה הראשונה בו אין ספק שהוא עומד להפוך לקלאסיקה מידית. הספר זכה בתואר "ספר השנה לשנת 2016" של המגזין Publisher's Weekly ובפרסים רבים נוספים. הוא שהה שבועות רבים ברשימת רבי המכר של הניו-יורק טיימס.
                                                                                                                                          
"יוצא מגדר הרגיל." – The Wall Street Journal
"זוהי סיפורת בצורתה הטהורה ביותר." – The New York Times Book Review
"ספר מעורר השראה ומקורי." – Kirkus Review

"אנה ואיש הסנונית" מאת גבריאל סביט, מאנגלית: דנה פלג, הוצאת "דני ספרים", 212 עמודים, מחיר לצרכן 94 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה