יום חמישי, 18 במאי 2017

ספר ילדים חדש: "חיפושית עם פסים"

ספר ילדים חדש: "חיפושית עם פסים" 

מאת ד"ר אירית שקדי


                                                
                                                        
ספר הילדים "חיפושית עם פסים" מאת ד"ר אירית שקדי בהוצאת הספרים אוריון הוא ספר ראשון בסדרה מקסימה לילדים, וכולל חמישה סיפורים, שמתארים דרכים שונות באמצעותן מתמודדים ילדים עם מצבים שונים בעולמם כשהמשפחה והדמיון לצידם. הסיפורים מתארים נושאים מהותיים לעולמם של ילדים צעירים ואופני התמודדות שונים של ההורים עם ילדיהם: שלבי התפתחות בחיי הילד, זהות ושייכות, בעיות אכילה, גבולות במשפחה והתמודדות עם נושאים אלה.

מה עובר על החיפושית הקטנה כשהחליפה האדומה עם הנקודות יוצאת מהאופנה? ולמה הדבורים חושבות שעליה לטגן חצילים? גליה הקטנה לומדת לספור, יחד עם אבא היא מונה אצבעות בידיים, ימים עד לחפש הגדול ועוד. מה יהיה אם לא יספיקו המספרים? למה אבא של רומי- פרצוף- חמוץ אינו מוכן לצאת מהבית עם  העניבה המקושטת במעוינים? ומי יישא את אמא כמו שק - קמח עד  למסיבה?

על שאלות אלה  ואחרות תמצאו תשובות בספר. הקריאה המשותפת והשאלות המתעוררות יכולות לשמש דרך לקירוב רגשי.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של יונת קציר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

ד"ר אירית שקדי, נשואה ואם לשלושה, תושבת תל אביב. הייתה מורה ומחנכת, יועצת חינוכית, שימשה כמנהלת בית ספר "צהלה" בתל אביב במשך 15 שנים, כמו כן למדה ועסקה בטיפול משפחתי. בעלת תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת ולשון עברית באוניברסיטת ת"א, לימודי תעודה ותואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בר אילן, דוקטורט בפסיכולוגיה באוניברסיטה באנגליה "אנגליה רסקין יוניברסיטי", השתלמה בטיפול משפחתי בתל"ם התחנה שליד סמינר הקיבוצים, חברה באגודה לטיפול משפחתי. "חיפושית עם פסים" הוא ספרה הראשון לילדים. "ההפלגה לאמריקה" הוא הספר השני בסדרה.


"חיפושית עם פסים" מאת ד"ר אירית שקדי. איורים: יונת קציר. הוצאת הספרים "אוריון", 32
 עמודים. מחיר לצרכן 49 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

                                                           




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה