יום ראשון, 27 בנובמבר 2016


ספר ילדים חדש:

"בארי לוזר 4 – אני סוג של לוזר" כתב ואייר ג'ים סמית





בספר "בארי לוזר 4 - אני סוג של לוזר", הרביעי בסדרה הפופולארית והמצליחה שכתב ואייר ג'ים סמית, בהוצאת "דני ספרים", בארי לוזר, גיבור הסדרה, ממשיך בכל כוחו ובאמצעות הומור, דמיון פורה ותעלולים משעשעים להוכיח שהוא לגמרי מגניב. 

"תמיד רציתי להיות גיבור-על, כמו כוכב הטלוויזיה הכי אהוב עלי, סופר ילד-עכברוש. בגלל זה התחלתי לקרוא לעצמי... סופר-לוזר!".

ספרי בארי לוזר, אשר תורגמו עד כה ל-12 שפות, נמכרים במאות אלפי עותקים ברחבי העולם וזוכים לשבחים מצד המבקרים והקוראים הצעירים כאחד. הספר השני בסדרה, "אני עדיין לא לוזר", זכה בבריטניה בפרס רואלד דאל לספר המצחיק ביותר לשנת 2013.

כמה מילים על המחבר: ג'ים סמית הוא מצייר האפים הכי מגנוב בעולם כולו, אמן. הוא סיים את בית הספר לאמנות בהצטיינות (הכי טוב שאפשר), ובהמשך עבד כמנהל מותג ברשת בתי קפה קטנה ומתוקה. כשאנשים שואלים את ג'ים למה הוא מצייר אפים כל כך גדולים, הוא מסתובב ומביט בהם עם האף הענקי שלו, והם מהנהנים בשקט. הוא גם מעצב כרטיסי ברכה ומתנות תחת השם וולדו פנקייק. "ציור אפים זה האהבה הגדולה ביותר שלי", אומר ג'ים בעודו מצייר אף ענקי ומצחקק לעצמו.

"בארי לוזר 4 – אני סוג של לוזר" כתב ואייר ג'ים סמית, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 239 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 84 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה