יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

קשר דם


"ספר חזק ונוקב מאת אן פיין, סופרת שמעולם לא חששה לדבר על האמיתות הקשות ביותר" - Independent

ספר חדש: קשר דם מאת אן פיין
מחברת רב המכר 'גברת דאוטפייר'



גם אם הייתי מספר, אף אחד לא היה מאמין לי. אז אני לא אומר כלום. אני לא משקר, אבל אני גם לא מגלה. המורים שלי חושבים שאני בא מאותו סוג של בתים כמו האחרים. הם לא יודעים מי אני, ואם פעם ידעו, הם כבר לא יכולים לזכור את הכותרות. זה קרה לפני שנים.


בגיל ארבע אדוארד נכלא בביתו על ידי החבר האלים של אמו ועובר מסכת התעללויות נפשיות. כשאחת השכנות מבחינה במקרה בפנים החיוורות המציצות מבעד לסדק בחלון האטום, הוא כבר בן שבע. אדוארד ניצל, אך הנזק הנפשי הבלתי הפיך כבר נעשה. כעבור שנים הוא חי לבטח עם משפחתו המאמצת שעושה ככל יכולתה להחזירו למסלול חיים נורמלי, אך ניכר שעברו עדיין ממשיך לרדוף אותו. ואז הוא נתקל במקרה בתמונה שמערערת את נפשו עד היסוד. האם המפלצת המתינה בתוכו כל השנים האלה כדי לפרוץ שוב החוצה?

בספר "קשר דם" מאת אן פיין, בהוצאת "דני ספרים", מביאה הסופרת בסגנון מינימליסטי, חזק ובלתי מתפשר את סיפורו המצמרר של אדוארד דרך נקודת מבטו ודרך עיניהם של האנשים המלווים אותו: השכנה, השוטר שהציל אותו, העובד הסוציאלי, בני משפחתו המאמצת ועוד. דמותו של אדוארד לא תעזוב אתכם ימים רבים לאחר שתסיימו לקרוא את הספר.


זהו ספר "קרוס-אובר" המיועד הן לבני נוער והן למבוגרים.

אן פיין היא סופרת בריטית ידועה שאחדים מספריה הפכו עם השנים לקלאסיקה מודרנית בספרות הילדים והנוער. ספרה הידוע ביותר "גברת דאוטפייר", שהפך לסרט מפורסם לא פחות בכיכובו של רובין וויליאמס. לאורך הקריירה היא זכתה באינספור פרסים על ספריה השונים, ביניהם פעמיים במדליית קרנגי היוקרתית. היא נולדה בשנת 1947 וכתבה יותר מחמישים ספרים לילדים, נוער ומבוגרים.


"ספר חזק ונוקב מאת אן פיין, סופרת שמעולם לא חששה לדבר על האמיתות הקשות ביותר" - Independent



"קשר דם" מאת אן פיין, מאנגלית: שרה ריפין, הוצאת "דני ספרים", 341 עמ'. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה