יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

אמא ואני אופים


ספר בישול חדש לילדים:

"אמא ואני אופים"



הספר "אמא ואני אופים" בהוצאת "דני ספרים", הוא שער שדרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של האפייה.  הם יפתחו כאן את כישורי המטבח שלהם וילמדו לחתוך, לערבב, לקשט ולאפות והכל בעזרת אמא (או אבא). כאן הם גם יגלו דברים מרתקים על סודות האפייה: למה הבצק תופח? איך מודדים חומרים? מהו תפקידן של הביצים באפייה ועוד?

אפייה היא דבר מהנה מאוד, ובעזרת הספר הזה הילדים ילמדו להכין המון מאפים טעימים. הילדים ילמדו על בטיחות, ציוד אפייה בסיסי, שקילה ומדידה. הם ילמדו, בין היתר, להכין עוגיות בצורת חיות (כולל ציפוי וקישוט), יכינו פרחי עוגיות (הכינו הרבה עוגיות ויהיה לכם גן פורח וטעים), יכינו בית חרושת לעוגיות (במהרה ההזמנות מחברים יתחילו להגיע), ילמדו מה קורה בתוך התנור ועל גן עדן של קפקייקס, יכינו עוגה מנומרת, עוגת אננס הפוכה ואפילו מגדל בראוניז ועוד.

הטקסט המנוקד מוגש בצורה קלילה מפורטת וברורה, לצד תמונות מתאימות. הפורמט הגדול של הספר עוזר ותורם גם הוא להנאה. כל המתכונים בספר כשרים.

אז למה אתם מחכים? הפשילו שרוולים והתחילו לאפות! 

ספרים נוספים בסדרה: "אמא ואני יוצרים" ו"אמא ואני מבשלים".

"אמא ואני אופים", מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 63 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה