יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

המדריך השלם לאסטרולוגיה


המדריך השלם לאסטרולוגיה
כוכבים, מזלות, הורוסקופ, מפת לידה... וכל מה שצריך לדעת על האסטרולוגיה


אלי מורג
הוצאת אסטרולוג

*********

352 עמ', 118 ש"ח
האסטרולוגיה והיבטיה מוכרים לכל אדם -  זה בוחן במבט מרפרף את ההורוסקופ המתפרסם בעיתון, ואחר מעמיק במפת לידתו ומתייעץ עם תורת האסטרולוגיה בכל שלב ושלב בחייו. ותורת האסטרולוגיה עצמה מאירה פנים לכל אדם, בכל תחום.
אלי מורג, אסטרולוג שפרסם מספר רבי מכר בתחום האסטרולוגיה, מביא בספר זה את היריעה המלאה של תורת האסטרולוגיה, הנוגעת לכל קורא. בספר זה תמצאו פרקים המתאימים הן לקורא הרוצה לטעום טעימה קלה מהאסטרולוגיה – למשל להכיר את אופי, תכונות ומערכות היחסים של כל בן מזל, מטלה ועד דגים – והן לקורא הרוצה לבנות לעצמו את מפת הלידה ולחקור בפירוט רב על משמעות מיקומי הכוכבים ובמפתו ובבתיה השונים. אלי מורג מאפשר לכל קורא להבין את השפעת הפלנטות בכל מזל ומזל ובכל בית ובית... ומצרף דוגמאות המלמדות כל קורא, גם אם אינו אסטרולוג מקצועי, איך לעשות זאת!
בנוסף, מובאים בספר מאמרים נוספים על האסטרולוגיה, אסטרולוגיה סינית, אימהות וילדים באסטרולוגיה, אסטרולוגיה יהודית-קבלית ועצות אסטרולוגיות לגבי התאמה בין בני זוג.

ספר חובה לכל אדם הנושא עיניו אל הכוכבים!

דעתי על הספר: מי שמאמין בהשפעתם של גרמי שמיים על בחירת בני זוג, ובניית מערכות יחסים עם הילדים, בני משפחה וחברים, חשוב שירכוש את הספר הזה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה