יום שני, 25 בנובמבר 2019

"באושר ועושר כאילו – סיפור מתוק"


ספר חדש לראשית קריאה:

"באושר ועושר כאילו – סיפור מתוק"

מאת שרה מלינובסקי

ספר עשירי בסדרה המצליחה




שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה...


עכשיו אבי ואחיה ג'ונה צריכים לנסות לא להיאכל, להעמיד פנים שהכלב שלהם הוא חתול ולהתיידד עם ברווזה מדברת. אם לא יצליחו לעשות את כל זה, גורלם לא יהיה מתוק כלל וכלל!

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורים שונים מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014;  הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים אל האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות שהפעם לוקח את הקוראים היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. שערה בכוס מים הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של רפונזל. לשבור את הקרח הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של מלכת השלג. מלכת היופי הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפה והחיה. נשיקה ירוקה הלוקח את הקוראים  דרך מראת הקסמים אל האגדה על "הנסיך הצפרדע". לפעמים משאלות מתגשמות הלוקח את הקוראים אל האגדה על אלאדין.


"באושר ועושר כאילו – סיפור מתוק" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 160 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה