יום רביעי, 7 בפברואר 2018

פגישה על ענן מאת דבורה עומר



ספר ילדים מחודש על המדף:



מהדורה מחודשת לספר הילדים "פגישה על ענן" מאת דבורה עומר, בהוצאת "יוסף שרברק" ו"דני ספרים". הספר הוא אוסף של 11 סיפורים מקסימים לילדים, בהם לוכדת דבורה עומר את עולמם היומיומי של הילדים וחוצבת ממנו אבני חן בדמות סיפורים יפהפיים.

הסיפור הנותן לקובץ את שמו, "פגישה על ענן", מספר על אבא שיוצא למלחמה ועל ילדתו הקטנה נותרת מאחור. היא מתגעגעת אליו מאוד. ואז מגיע מכתב מאבא ובו רעיון מופלא: אם תצאי לשמים ותבחרי לך ענן יפה, נוכל לקבוע עליו פגישה. סיפורים נוספים בקובץ: הרביעייה, תודה לחצב, חומט ושמו יורם, ביקור בעיר הגדולה, איך הייתי ציפור, מלכת היער, מסע לארץ החלומות, הקן על עץ התות, ילדה עם גשם בעיניים, טרזנוני, אמא קני לי!

דבורה עומר (2013-1932) היא סופרת אהובה שדורות של ילדים ובני נוער גדלו על סיפוריה. עם השנים הפכו רבים מספריה לקלאסיקות, והם נמצאים על מדפיהם ובלבבותיהם של רבים מאתנו. דבורה עומר היא כלת פרס ישראל, פרס אקו"ם על מפעל חיים, פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים, פרס זאב לספרות ילדים, עיטור הכבוד ע"ש אנדרסן, מדליית קורצ'אק ופרסים רבים נוספים.


"פגישה על ענן" מאת דבורה עומר, איורים: בינה גבירץ, הוצאות "שרברק" ו"דני ספרים", 48 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 78 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה