יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

סערה מדברית

U  ספרות שנוגעת
סערה מדברית


 
מאת מאיה אדרי   

301 עמ׳, 69 ש״ח


"עוצמת את העיניים ונזכרת בו כפי שנראה אז. גבוה מאוד, בלונדיני מאוד, עיניים כחולות בלתי נשכחות, אדום ממאמץ, מיוזע... המחשבות האלה מביאות איתן תחושות לא רצויות. לא עכשיו, אחרי 25 שנה. תחושת חום מתגבשת לה בתחתית הבטן, הלב מאיץ ומקשה עליי להירדם. הייתכן שאיתי הוא התשובה למה שאני כה זקוקה עכשיו? מה אני עושה לעצמי?"

משבר גיל ארבעים של תמרה גולד מותיר אותה מתוסכלת ומבולבלת מהאופן שבו ניהלה את חייה עד כה. הזוגיות עם אלון, בעלה והגבר היחיד בחייה, עוברת טלטלה קשה כשהיא מבינה פתאום שכל השנים רק נתנה מעצמה אך לא זכתה ליחס שווה, ושהשנים הטובות שלה חמקו מבין אצבעותיה ולא ישובו עוד.

בעיצומה של הסערה הרגשית שעוברת עליה, מופיע בחייה איתי שוורץ, בעבר חבר לספסל הלימודים, והיום רווק תל אביבי מצליח. השניים מצליחים לגשר על השנים שחלפו ומגלים בתוכם תשוקה ישנה שטרם מומשה. הסיפור מטלטל בין המציאות המוכרת והידועה לתמרה לבין המחוזות החדשים שאיתי סוחף אותה אליהם.

מאיה אדרי, 39, נשואה ואם לשלושה, מספרת על המשבר שחשבה שהוא נחלתם של אחרים ולעולם לא ייגע בה, תוך שהיא שוזרת לתוכו רומן מפתיע ומלא תשוקה. מאיה היא בלוגרית מצליחה בסלונה. "סערה מדברית" הוא רומן הביכורים שלה.

הספר רואה אור גם במהדורה דיגיטלית, וכבר מככב ברשימת רבי המכר הדיגיטליים של "הארץ ספרים". ניתן לרוכשו בכל החנויות המקוונות (אינדיבוק, מנדלי, בוקסילה, עברית ו- GetBooks).

הוצאת U ספרות שנוגעת הוקמה על ידי המו"לית ניקול קידר בשנת 2014, ובה רואים אור רומנים אירוטיים מובילים מהעולם וספרות מקור אירוטית מישראל.  ההוצאה פתחה בטרילוגיה המצליחה ׳פרשיית בלאקסטון׳ מאת ריין מילר, ששלושת ספריה: עירומה, הכול או כלום, עיניים פקוחות לרווחה,  
היו רבי מכר בארה"ב והובילו במשך חודשים את הטבלאות בעיתון ה NY TIMES.
הגרסה העברית של "פרשיית בלאקסטון" זכתה להצלחה גדולה בארץ, וכיכבה בראש רשימות רבי המכר הדיגיטליים.

"סערה מדברית" מאת מאיה אדרי הינו ספר המקור הראשון שרואה אור בהוצאה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה